YouTube برای درج آگهی در ویدیوهای بیشتر ، از 1 ژوئن مالیات را از سازندگان خودداری کنید

کسب و کار

URL کوتاه دریافت کنید

مسکو (اسپوتنیک) – یوتیوب به روزرسانی شرایط خدمات خود را که از 1 ژوئن 2021 به اجرا در می آید منتشر کرد که بیان می کند این پلتفرم در ویدیوهای بیشتری تبلیغات خواهد داشت و می تواند از پرداخت به سازندگان مالیات دریغ کند.

“جدیدترین شرایط خدمات ما شامل به روزرسانی در مورد این موضوعات خاص است: داده های تشخیص چهره ، حق کسب درآمد YouTube و تعهدات مالیاتی ایالات متحده. این شرایط از ایالات متحده از نوامبر سال 2020 و از اول ژوئن 2021 در خارج از ایالات متحده قابل اجرا هستند ، “پلت فرم گفت.

براساس به روزرسانی جدید ، YouTube تبلیغات خود را در “مجموعه محدودی از فیلم های ایمن با نام تجاری در کانال هایی که در YouTube Partner Program یا تحت قرارداد کسب درآمد نیستند” آغاز می کند.

اخبار مرتبط  رگولاتور امنیتی ایالات متحده می گوید تسلا دستور دادگاه برای نظارت بر توییت های ماسک را شکست داد

قبل از اجرایی شدن قوانین جدید ، تبلیغات تبلیغاتی YouTube فقط مربوط به محتوای ایجاد شده تحت YPP بود که فقط شامل سازندگانی بود که در مشترکین و بازدیدها از یک آستانه مشخص برخوردار بودند. این پلتفرم می گوید هیچ تغییری در معیارهای واجد شرایط بودن YPP ایجاد نخواهد شد.

کلیه پرداخت هایی که یک سازنده از طریق هر برنامه مشارکت به آنها تعلق می گیرد ، به عنوان حق امتیاز تلقی می شود.

این پلتفرم اضافه کرد: “گوگل مالیات را از این قبیل پرداخت خواهد کرد که طبق قانون لازم است.”

اصطلاحات جدید قبلاً از ماه نوامبر سال 2020 در ایالات متحده اجرا شده است.