Verizon فاش کرد چرا تبلیغات را از فیس بوک خارج می کند

کسب و کار

URL کوتاه دریافت کنید

هفته گذشته ، معاون رئیس جمهور برای راه حل های بازاریابی جهانی ، کارولین اورسون ، گزارشی را برای تبلیغ کنندگان ارسال کرد که می گوید این شرکت “سیاست ها را بر اساس اصول تنظیم می کند تا منافع تجاری”.

غول مخابراتی آمریكا Verizon در بیانیه روز پنجشنبه گفت كه در حال برداشتن تبلیغات در فیس بوك است و این مکث نیز مربوط به اینستاگرام است.

جان نیتی ، مدیر ارشد رسانه ای Verizon تأکید کرد که این شرکت “سیاست های محتوا محتوا در دست دارد و تحمل صفر را در هنگام نقض شدن دارد ، ما اقدام می کنیم”.

وی خاطرنشان كرد: “ما تبلیغات خود را متوقف می كنیم تا فیس بوك بتواند راه حل قابل قبولی را ایجاد كند كه ما را راحت سازد و مطابق با كارهایی است كه ما با یوتیوب و سایر شرکا انجام داده ایم.”

غول شبکه های اجتماعی هنوز در مورد حرکت ورایزون اظهار نظری نکرده است.

در همین حال ، شرکت وابسته به تجزیه و تحلیل بازاریابی ، Pathmatics ، گزارش داده است که Verizon حدود 2260.300 دلار در تبلیغات فیس بوک بین 22 مه و 20 ژوئن هزینه کرده است ، همچنین در همین مدت حدود 406.600 دلار در تبلیغات اینستاگرام تزریق می کند.

اظهارات نیتی پیروی می کند که روز پنج شنبه ، لیگ ضد مبارزه با افتراء ، نامه ای سرگشاده منتشر کرد ، که در آن لیگ گفته بود که آنها تبلیغاتی را برای Verizon پیدا کرده اند “که در کنار یک ویدیو از گروه توطئه QAnon طراحی شده است که بر لفاظی های نفرت انگیز و ضد ستیزی”.

کمپین فیس بوک “از نفرت برای سود” متوقف شوید

مطابق نامه امضا شده توسط مدیر عامل اتحادیه ضد افترا و جاناتان گرینبلات ، مدیر ملی ، این لفاظی شامل هشداری است كه آژانس مدیریت فوریت های فدرال (FEMA) “قصد دارد جنگ داخلی را با اردوگاه های کار اجباری و تابوت در آماده سازی و ادعا کند. آمریکایی ها قبلاً در مناطق نظامی شده قرنطینه می شوند. “

اخبار مرتبط  عربستان سعودی مجدداً انتشار داده های قیمت نفت را به تأخیر می اندازد ، زیرا مکزیک از بازپرداخت کالاهای خروجی خودداری می کند

این نامه بخشی از کارزار “توقف نفرت برای سود” است که روز چهارشنبه توسط اتحادیه ضد افترا و دو گروه دیگر از طرف های طرفداری ، NAACP و Color of Change آغاز شد.

مطابق این کمپین ، فیس بوک حداقل 70 میلیارد دلار درآمد تبلیغات سالانه را در حالی که “تقویت پیام های سوپر مارکسیست های سفید پوست” و “اجازه تحریک خشونت” است.

فیس بوک روی “حذف گفتار متنفر” متمرکز شد

معاون رئیس جمهور فیس بوک برای راه حل های بازاریابی جهانی ، کارولین ایورسون ، به نوبه خود ، توسط CNBC ذکر کرد که این شرکت به “تصمیم هر برند” احترام می گذارد ، و همچنان “بر روی کار مهم حذف گفتار نفرت و ارائه اطلاعات انتقادی رای گیری” احترام می گذارد.

وی افزود: “مکالمات ما با بازاریابان و سازمان های حقوق مدنی درمورد این است که چگونه با هم می توانیم نیرویی برای خوبی باشیم”.

این قبل از این بود روزنامه وال استریت هفته گذشته به نقل از ایورسون در یادداشتی برای تبلیغ کنندگان مبنی بر اینكه این شرکت “تغییرات سیاسی را به فشار درآمد اعمال نمی كند” و اینكه “سیاست های مبتنی بر اصول و نه منافع كسب وكار” را دنبال می كند.

این اظهارات پس از آن صورت گرفت كه ده ها كارمند سابق فیس بوك در اوایل ژوئن نامه ای به مارك زوكربرگ ، مدیرعامل این شركت نوشتند و پاسخ پلت فرم شبكه های اجتماعی به پست تحریک آمیز دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریكا در اعتراضات جورج فلوید را مورد انتقاد قرار دادند. در حالی که توییتر پستی را پنهان کرد ، که تصور می کرد تحریک خشونت است ، فیس بوک چنین نکرد.

در اواسط ماه مه ، مارك زوكربرگ ، مدیر عامل فیس بوك گفت كه همه گیر COVID-19 به دلیل استفاده محدود از تعدیل كنندگان انسانی ، توانایی این شرکت را در محتوای متوسط ​​در شبکه های اجتماعی كاهش داده است.

زاکربرگ خاطرنشان کرد: “مطمئناً تأثیر ما با بررسی کمتر انسانی در COVID-19 تحت تأثیر قرار گرفته است و متأسفانه انتظار داریم که اشتباه بیشتری انجام دهیم تا زمانی که بتوانیم همه چیز را عقب بیندازیم.”