United Airlines تلفات سنگین Q3 را به عنوان IATA ، ACI Urge Travel Industry Lifeline یا Face ‘Collapse’ ارسال می کند

کسب و کار

URL کوتاه دریافت کنید

در گزارش های سه ماهه سوم شرکت اعلام شده است که سود دومین شرکت بزرگ حمل و نقل در ایالات متحده در میان همه گیر شدن در حال گسترش به دلیل کاهش شدید تقاضای مسافر ، کاهش یافته است.

هواپیمایی یونایتد ایرلاینز گزارش کرده است که ضررهای تعدیل شده برای هر سهم 8.16 دلار در مقایسه با 4.07 دلار در سال گذشته گزارش شده است که بسیار کمتر از برآورد 7.53 دلار است.

طبق گفته شرکت حمل و نقل مستقر در شیکاگو ، متوسط ​​سوخت روزانه شرکت هواپیمایی در Q3 25 میلیون دلار بود که در مقایسه با 40 میلیون دلار در سه ماهه دوم ، به دلیل کاهش 59 درصدی هزینه های عملیاتی ، در سه ماهه دوم 25 میلیون دلار کاهش داشت.

در این گزارش آمده است ، اما درآمد سالانه 78.1 درصد کاهش یافته و به 2.49 میلیارد دلار رسیده است که کمتر از 2.5 میلیارد دلار برآورد شده است. خالص خالص در مقایسه با سود خالص مثبت 1 میلیارد دلاری در مدت مشابه سال گذشته ، به 1.8 میلیارد دلار رسید.

در این گزارش آمده است که تقریبا 70 درصد از ظرفیت شرکت حمل و نقل شرکت به دلیل محدودیت های مداوم COVID-19 کاهش یافته است ، که با وجود افزایش تقریبا 50 درصدی حمل بار به 422 میلیون دلار ، درآمد مسافران 84.3 درصد به 1.65 میلیارد دلار رسیده است.

“با اجرای موفقیت آمیز استراتژی اولیه بحران ، ما آماده ایم تا هفت ماه را که به توسعه و اجرای اقدامات خارق العاده و اغلب دردناک اختصاص داده شده است ، مانند 13000 عضو تیم ، برای زنده ماندن در بدترین بحران مالی در تاریخ حمل و نقل هوایی ، “رئیس اجرایی اسکات کربی در بیانیه ای گفت.

IATA ، ACI از دولتها می خواهند صنعت را دوباره راه اندازی کنند یا با “فروپاشی” روبرو شوند

این خبر پس از آن صادر می شود که اتحادیه حمل و نقل هوایی بین المللی (IATA) و شورای فرودگاه های بین المللی (ACI) با صدور بیانیه ای مشترک از دولت ها خواستار اجرای پروتکل های آزمایشی برای شروع مجدد سفرهای ، همراه با حمایت مالی بدون بدهی دولت ها ، برای جلوگیری از مشاغل پیش رو هستند. بحران در بخش سفر و جهانگردی.

اخبار مرتبط  وزیر نفت ایران خواستار اقدامات اضافی برای تثبیت بازار نفت است

طبق گروه اقدام حمل و نقل هوایی (ATAG) ، تقریباً 46 میلیون شغل به دلیل همه گیری در معرض خطر است ، جایی که 41.2 میلیون شغل در بخش سفر و گردشگری به صنعت هواپیمایی و 4.8 میلیون نفر به طور مستقیم در فرودگاه ها و خطوط هوایی استخدام می شوند.

در بیانیه آمده است که ACI کاهش 60 درصدی درآمد در مجموع 104.5 میلیارد دلار را تخمین زده است ، در حالی که درآمد شرکت های هواپیمایی حداقل 50 درصد یا 419 میلیارد دلار در مقایسه با 838 میلیارد دلار در سال گذشته کاهش یافته است.

هر دو گروه از سازمان بین المللی هواپیمایی کشوری (ایکائو) برای ایجاد یک روش استاندارد پیگیری و آزمایش در سطح ملی خواسته اند ، بیان کنند که این اقدامات باعث افزایش درآمد این بخش می شود.

مدیر کل ACI World ، لوئیس فیلیپه دو اولیویرا ، گفت: “بیماری همه گیر COVID-19 همچنان یک بحران وجودی است و فرودگاه ها ، شرکت های هواپیمایی و شرکای تجاری آنها برای محافظت از عملیات و مشاغل ضروری به کمک مالی مستقیم و سریع نیاز دارند.” “بدون این اقدام ، اغراق آمیز نیست که این صنعت با فروپاشی روبرو است.”

الكساندر دو جونیك ، مدیر كل و مدیر اجرایی IATA ، در یك سخنرانی گفت كه از دولتها و رهبران صنعت خواسته شد به سرعت عمل كنند زیرا بخش بزرگی از شبکه هوایی جهانی بیش از شش ماه “به شدت پاره شده” بود.

تلفات شغلی هر روز بسته شدن مرزها افزایش می یافت ، افزود که بهبود اقتصادی بدون اقدامات دیگر با مشکلات بیشتری روبرو خواهد شد.

“جنبش برای حمایت از آزمایش برای باز کردن مرزها ایجاد می شود. این مهمترین اولویت عملیاتی است. و برای اطمینان از اینکه ما در پایان این بحران یک بخش حمل و نقل هوایی مناسب داریم ، دور دوم تسکین مالی اجتناب ناپذیر است “.

در ماه های اخیر شرکت های هواپیمایی زیادی با اخطارهای مدیریتی یا سودآوری روبرو شده اند ، از جمله Virgin Atlantic ، EasyJet ، American Airlines ، Lufthansa و بسیاری دیگر ، به دلیل ادامه محدودیت های قفل جهانی