Airbus Q2 Earnings برنامه ریز از دست رفته برنامه نویسان بیش از نیمی از درآمد را به 8.32 میلیارد یورو از دست داد ، به نقل از تاثیر COVID-19

کسب و کار

URL کوتاه دریافت کنید

این اخبار درآمدی سه ماهه از رقیب غول هوایی اروپا در ایالات متحده است ، که ضررهای عمده سود و افزایش بدهی را آشکار می کند زیرا صنعت حمل و نقل هوایی با بیماری همه گیر کروناویروس درگیر است ، که در ماه های اخیر تقاضا برای هواپیماها و خدمات مسافرتی را تحت تأثیر قرار داده است.

این شرکت اعلام کرد که ایرباس SE در سه ماهه دوم خسارتهای بدتر از حد انتظار را داشته و منجر به کاهش تولید هواپیماهای بلند مدت A350 خود شده است.

براساس گزارش درآمد نیمه اول برنامه ریز اروپایی ، این شرکت 1.23 میلیارد یورو از دست داده است و درآمد آن با 8.32 میلیارد یورو باقی مانده است ، که 55 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش یافته است.

در نیمه اول سال ، Airbus 18،95 میلیارد یورو درآمد داشته است ، 39 درصد نسبت به سال گذشته در مقایسه با 30.9 میلیارد یورو در سال 2019. درآمد زیان در هر سهم برای سازنده هواپیما در مقایسه با EPS 1.49 یورو 1.84 یورو بود. آشکار شد

Guillaume Faury ، رئیس اجرایی گفت: تأثیر بیماری همه گیر COVID-19 در Q2 “بسیار مشهود” بود.

وی گفت: “ما تجارت را کالیبره کرده ایم تا با فضای جدید بازار به صورت صنعتی روبرو شود و زنجیره تأمین اکنون در راستای برنامه جدید کار می کند. این آرزوی ما این است که قبل از M&A و تأمین اعتبار مشتری در H2 2020 ، پول نقد مصرف نکنیم. ما با عدم اطمینان در آینده با وضعیتی دشوار روبرو هستیم ، اما با تصمیماتی که اتخاذ کرده ایم ، ما معتقدیم که در موقعیت مناسبی برای پیمایش این اوقات چالش برانگیز در صنعت خود قرار داریم. ” او گفت.

این شرکت قرار است تولید هواپیماهای A350 خود را به 5 هواپیما در ماه کاهش دهد ، یکی از ماه آوریل و 4.5 از میانگین نرخ ماهانه.

اخبار مرتبط  رولز رویس به دلیل کاهش تقاضا در میان همه گیر COVID-19 حدود 17٪ شغل را کاهش می دهد

این درحالی است که Boeing غول هوایی و هوایی 2.4 میلیارد دلار خسارت به دست آورده در Q2 خود را در روز چهارشنبه گزارش داد ، و با استناد به تأثیر مالی این بیماری همه گیر کوروی ویروس ، تولید هواپیمای نمادین 747 خود را در سال 2022 پایان داد.

این شرکت آمریکایی درآمدی معادل 11.8 میلیارد دلار داشته است که در مقایسه با 15.75 میلیارد دلار در سال 2019 با زیان خالص 2.40 میلیارد دلار در مقایسه با 2.94 میلیارد دلار در اوج بحران 737 MAX سال گذشته است. تعداد کل بقیه شرکتهای آمریکایی 4.09 میلیارد دلار یا 4500 هواپیمای تجاری بوده است.

بوئینگ همچنین تأیید کرد که تولید هواپیمای 737 MAX خود را تا سال 2022 به 31 هواپیما کاهش می دهد و هواپیماهای 777 و 777X و همچنین 787 مدل آن را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

برنامه ریز سازنده در پی دو تصادف در اندونزی و اتیوپی ، که منجر به کشته شدن 346 نفر شد ، 346 نفر را کشته و در پی تحقیقات درمورد مشکلات مهندسی بیشمار ، تلاش خود را برای اعزام هواپیمای پرچم دار مشکل دار خود درگیر کرد. به گفته رسانه های آمریکایی ، تحلیلگران گمانه زنی کرده اند که سیستم افزودنی ویژگی های مانور هواپیما (MCAS) باعث سقوط این دو هواپیما شده است و طبق گفته رسانه های آمریکایی ، تنظیم کننده های اداره حمل و نقل فدرال ایالات متحده ممکن است هواپیماها را قبل از پاییز پاک نکنند.