گزارش ها حاکی است EasyJet تا زمانی که یاتا از سیستم آزمایش جهانی COVID درخواست می کند تا 1 میلیارد دلار سود قبل از مالیات خود را از دست می دهد

کسب و کار

URL کوتاه دریافت کنید

این خبر در حالی منتشر می شود که شرکت هواپیمایی قرار است به دنبال وام 600 میلیون پوندی بانک انگلیس ، و همچنین 608 پوند اضافی سرمایه از فروش هواپیما و افزایش سهامداران 419 میلیون پوندی ، تقریباً 4500 شغل را کاهش دهد.

آسمان نیوز روز دوشنبه گزارش داد که EasyJet از 815 میلیون پوند به 845 میلیون پوند درآمد قبل از مالیات ضرر می کند ، این در حالی است که پیش بینی 794 میلیون پوند نیست.

این خسارات برای اولین بار در 25 سال فعالیت این شرکت و در میان شیوع ویروس کرونا رخ می دهد.

به گفته شرکت مخابراتی ، پروازها با 25 درصد ظرفیت عادی تا سال 2021 انجام می شوند ، و اضافه می کند که هشدارهای سود ، چالش های عمده صنعت را برجسته می کند. ظرفیت از اوج فصل جولای تا سپتامبر فقط 38 درصد بود.

یوهان لوندگرن ، مدیر ارشد اجرایی در بیانیه ای گفت: “هواپیمایی همچنان با شدیدترین تهدید در طول تاریخ خود روبرو است و دولت انگلیس فوراً باید با یک بسته سفارش داده شده اقدامات لازم را انجام دهد تا اطمینان حاصل شود که شرکت های هواپیمایی قادر به پشتیبانی از بهبود اقتصادی هستند.”

اما طبق اسکای نیوز ، این شرکت هواپیمایی به لندن هشدار داده است که برای ادامه کار ممکن است به حمایت مالی بیشتری نیاز داشته باشد. اما تاکنون هیچ درخواست رسمی انجام نشده است.

این شرکت گفت: EasyJet “همچنان به نقد و بررسی وضعیت نقدینگی خود به طور منظم ادامه می دهد و در صورت نیاز به ارزیابی فرصت های بیشتر بودجه ، از جمله فروش و اجاره دادن ادامه خواهد داد.”

این شرکت هواپیمایی اضافه کرد که رزروها در “مراحل بسیار دیرهنگام” انجام می شد ، به دلیل ادامه بیماری های همه گیر ویروس کرونا و قرنطینه ، تقاضای تعطیلات به سرعت تغییر می کرد.

این ناو هواپیمابر ارزان قیمت در اواخر ماه مارس و پس از اعمال قفل ملی در خیابان داونینگ ، مجبور شد کل ناوگان خود را زمین گیر کند و پروازها با برنامه محدود از اواسط ماه ژوئن از سر گرفته شود.

اخبار مرتبط  Dow Falls 632 امتیاز به عنوان سهام فناوری باعث افزایش خسارات می شود

IATA ‘زنگ هشدار را به صدا در می آورد’ به عنوان درآمدهای قرار است سقوط کند

طبق IATA ، صنعت هواپیمایی با وجود شروع مجدد عملیات ، در نیمه دوم سال 2020 ، 77 میلیارد دلار یا 13 میلیارد دلار در ماه و تقریباً 5 تا 6 میلیارد دلار در ماه در سال 2021 به دلیل بحران ویروس کرونا می سوزاند.

این سازمان که 82 درصد از کل ترافیک حمل و نقل جهانی را نشان می دهد ، از دولتها خواست با کمک مالی و اقدامات دیگر از صنعت در فصل زمستان حمایت کنند.

یاتا گفت ، اما دولت ها 160 میلیارد دلار پشتیبانی از جمله کمک مستقیم ، یارانه دستمزد ، تخفیف مالیات شرکت ها و سایر موارد را فراهم کرده اند.

در حالی که یاتا از بودجه “سپاسگزار” بود ، این بحران “عمیق تر و طولانی تر از آن بود که هر یک از ما تصور کنیم” ، گفت.

امروز باید دوباره زنگ خطر را به صدا درآوریم. اگر این برنامه های پشتیبانی جایگزین یا تمدید نشوند ، عواقب مربوط به صنعتی که قبلاً متلاشی شده است وخیم خواهد بود. “

د جونیاک افزود ، شرکت های هواپیمایی در طول تاریخ از اوج فصل تابستان درآمد بالایی داشته اند تا خود را برای ماه های زمستان “لاغر” آماده کنند ، اما درآمد “فاجعه بار” امسال هیچ حمایتی نکرد.

ارقام این سازمان تخمین می زند که صنعت 51 میلیارد دلار پس انداز به دلیل کمبود درآمد 80 درصدی سوزانده است. انتظار می رود شرکت های هواپیمایی در نیمه دوم سال 2020 تقریباً 77 میلیارد دلار و در سال 2021 نیز از 60 تا 70 میلیارد دلار استفاده کنند.

یاتا انتظار ندارد این صنعت تا سال 2022 سود کسب کند و از فرودگاه ها و رهبران این صنعت خواسته است اقدامات آزمایشی جهانی را طبق توصیه های سازمان هواپیمایی کشوری بین المللی به عنوان گزینه هایی برای قوانین قرنطینه اعمال کنند.