کم هزینه ها با پرداخت 9 میلیارد یورو یورو در لوفت هانزا ، فرصت های طلایی را با پول نقد مواجه می کنند

کسب و کار

URL کوتاه دریافت کنید

همانطور که توسط پیامد اقتصادی ناشی از کورو ویروس آشکار شده است ، خطوط هوایی فاقد زواید سریعاً نسبت به غول های تمام خدمت ایالتی سریعاً نسبت به تغییر شرایط بازار واکنش نشان دادند. اعتقاد بر این است که قبلاً در رقابت شدید امروز پس از قفل شدن ، آنها را شانس داده است.

به گزارش بلومبرگ ، با افزودن شرط تعیین شده توسط تنظیم کننده های اتحادیه اروپا ، ممکن است تایتان هوایی آلمان لوفت هانزا موفق به دریافت کمک مالی برای دولت شود ، اما در عوض با لزوم اعطای اسلات فرودگاه خود به رقبا کم هزینه روبرو می شود.

لوفت هانزا یک وثیقه 9 میلیارد یورویی (9/9 میلیارد دلاری) اعطا شد که با توافق اسلات با اتحادیه اروپا دست به دست هم داد ، اما تخفیف کنندگان مانند Ryanair Holdings Plc و Wizz Air Holdings Plc ، سومین شرکت بزرگ تخفیف اروپا ، اصرار دارند اینکه بازار به تنهایی باید برندگان را تعیین کند و قصد خود را برای به چالش کشیدن توازن قدرت بیان کند.

جوزف وارادی ، مدیر اجرایی Wizz گفت: “ما سعی می کنیم از اوضاع استفاده کنیم” فرصت ها را بیاورید “

ورادی توضیح داد: ویز که چهار قطعه جدید و 50 مسیر جدید را در روز جمعه اعلام کرده است ، ضمن بریدن فرکانس ها ، تمام پایگاه ها و مسیرهای اروپایی خود را حفظ خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت گفت: “ما تقاضای شدیدی را حس می کنیم ، هدف ما از این است که محدودیت های سفر را سهولت می دهیم.”

©
                    AFP 2020 / NIKOLAY DOYCHINOV

این تصویر که در تاریخ 1 مه 2010 گرفته شده است ، هواپیمایی از ناوگان ارزان قیمت اروپای شرقی Wizzair را نشان می دهد که هنگام فرود در فرودگاه صوفیه ، آتش سوزی را به آتش کشید. دولت بلغارستان اعلام کرد که تمام 146 مسافر در هواپیما از صدمه فرار نکردند

به خصوص قدرت چالش ویژه لوفت هانزا به این بستگی دارد که چه رقبا 12 جفت اسلات پرواز روزانه آزاد شده را در مراکز فرانکفورت و مونیخ خود به عنوان بخشی از توافق نامه نجات با اتحادیه اروپا اشغال کنند. آنچه که مسائل را پیچیده می کند ، شرطی است که می گوید فقط ورودی های جدید می توانند حق پرواز را در طی 18 ماه اول بدست آورند.

اخبار مرتبط  جوهرهای BT با اریکسون معامله می کنند تا Huawei را در شبکه ارتباطات موبایل 5G انگلیس جایگزین کنند

Ryanair ، که در فرانکفورت پرواز دارد ، می تواند مونیخ را هدف قرار دهد ، و EasyJet ممکن است برعکس عمل کند. Wizz مستقر در بوداپست در حال حاضر هیچ فرودگاهی را ارائه نمی کند ، بنابراین می تواند در هر دو به دنبال اسلات باشد.

فرصت های طلایی جدید برای تخفیفان

در حالی که خطوط هوایی تمام خدمات در اروپا با بحران دو برابر شده است که هزینه های کاهش یافته از جمله اخراج و مسیرهای برش را در نتیجه ریزش اقتصادی ناشی از تاج ، کاهش داده است ، تخفیف کنندگان ، گرچه همچنین دارای پول نقد هستند ، قرار است تمدید شود عملیات آنها با پاسخ سریعتر به شرایط سخت جدید سریعتر انجام شد. به عنوان مثال ، همانطور که بلومبرگ گزارش می دهد ، شرکت های حمل کننده تخفیف در بسیاری از هزینه های کاهش یافته بیش از دیگران پیشی گرفته اند: برای مثال Ryanair که بزرگترین پایگاه خود را در فرودگاه Stansted لندن دارد ، سه ماه کاهش کار را یک ماه پیش اعلام کرد که لوفت هانزا حتی با درخواست کمک مالی خود را نتوانسته بود.

به طور جداگانه ، با توجه به خدمات کامل British Airways و Virgin Atlantic Airways Ltd. ، که نشان می دهد آنها از فرودگاه گاتویک لندن خارج می شوند تا تنها در مرکز هیترو خود تمرکز کنند ، این بدان معنی است که گاتویک هم اکنون وضعیت تخفیف را کسب می کند. پایه گرا. بلومبرگ خاطرنشان كرد: این امر تا حد زیادی غول محلی Easyjet را به چالش كشیده می كند ، در حالی كه این امر فرصت های تجاری جدیدی نیز برای Ryanair و Wizz ایجاد می كند.