کدام یک از خطوط هوایی سخت تر از همه گیر های COVID-19 بودند؟

موجی از ورشکستگی صنعت حمل و نقل هوایی را تحت تأثیر قرار داد زیرا خطوط هوایی کل مسیرها را به حالت تعلیق درآوردند و بیشتر ناوگان آنها را به دلیل ممنوعیت سفر در سراسر جهان زمینگیر کردند. اینجاست که موفق نشده است طوفان را منتظر بماند.

از ایالات متحده گرفته تا آمریکای لاتین و از اروپا به استرالیا ، صنعت هواپیمایی جزو اولین بخش های اقتصادی بود که از همه گیر کوراو ویروس بهره گرفت.

پیش بینی می شود بدهی این صنعت تا پایان امسال بیش از یک چهارم و 550 میلیارد دلار افزایش یابد.

و در حالی که دولت ها حداقل 123 میلیارد دلار به شرکت های هواپیمایی جهان ارائه داده اند و بسیاری از شرکت ها را از ورشکستگی متوقف کرده اند ، تعدادی از آنها هنوز هم مجبور شده اند که تحت این کار قرار بگیرند و تعداد بیشتری از آنها نیز می توانند دنبال شوند.

این فهرست 10 مورد از تلفات کروناویروس را بررسی کنید.

1. هواپیمایی LATAM

بزرگترین شرکت هواپیمایی آمریکای لاتین و چندین شرکت وابسته به آن برای حمایت از ورشکستگی فصل 11 (بازسازی تحت نظارت دادگاه و جستجوی سرمایه گذاران جدید به جای فروش دارایی ها) در ایالات متحده روز سه شنبه تشکیل شدند. این پرونده به طور قابل توجهی شامل مشاغل آن در شیلی ، اکوادور ، کلمبیا ، پرو و ​​ایالات متحده است ، اما بر شرکت های وابسته در آرژانتین ، برزیل و پاراگوئه تأثیر نمی گذارد.

شرکت هواپیمایی مستقر در شیلی که شاهد افت 95 درصدی خدمات مسافر خود بوده و بیشتر درآمد عملیاتی خود را به دلیل بیماری همه گیر از دست داده است ، اظهار داشت: این پروازها باعث می شود که پروازهای مسافری و باری را هنگام سازماندهی مجدد انجام دهد.

LATAM بدهی 7.6 میلیارد دلاری با احتساب 460 میلیون دلار را که شرکت تابعه آن در برزیل مدیون است ، منتشر کرد. مجبور شد 1800 نفر از 40،000 کارمند خود را در پیگرد قانونی شرکت کند.

2. آویانکا

LATAM بزرگترین صنعت ، اما اولین قربانی بیماری کورو ویروس در آمریکای لاتین نبود. شرکت حمل و نقل کلمبیایی Avianca در 10 مه پس از انباشت 50 میلیون دلار بدهی معوق و مفقود شدن 66 میلیون دلار بازپرداخت بدهی ، به ورشکستگی پرداخت.

اویانکا که قبل از شروع بیماری همه گیر اقتصادی تلاش می کرد ، اکثر عملیات ها را تا پایان ماه مارس به حالت تعلیق درآورد و باعث افت 80 درصدی درآمد شد. این شرکت گفت که پرواز و طی مراحل ورشکستگی ادامه خواهد یافت.

3. میامی هوایی بین المللی

شرکت هواپیمایی چارتر مستقر در فلوریدا جنوبی در تاریخ 8 ماه مه ، شش هفته پس از ثبت درخواست برای حمایت از فصل 11 ، از کار خود خارج شد.

این شرکت درخواست کرده بود که 10 میلیون دلار کمک هزینه فدرال گزارش کند ، اما درخواست آن تأیید نشده است. میامی ایر پس از 29 سال خدمت ، در ماه جاری به انحلال رفت ، حرکتی که 350 کارگر آن را تحت تأثیر قرار داد.

4. ویرجین استرالیا

ناو شماره 2 استرالیا در 22 آوریل پس از عدم تأمین وثیقه 888 میلیون دلاری ، به دنبال ورشکستگی بود. این شرکت وارد دولت داوطلبانه (عملی شبیه به حمایت از فصل 11) شد زیرا تلاش کرد پس از گذشت چندین سال ضرر ، بدهی 7 میلیارد دلاری را بازپرداخت کند.

اخبار مرتبط  به عنوان اقتصاد جهانی می سوزاند تا Coronavirus ، Soros ، Bezos و Buffet ، دلارهای بزرگی را در بازار سهام بساز

ویرجین استرالیا که طی دو ماه گذشته همه پروازهای بین المللی خود و همه جز یکی از مسیرهای داخلی خود را برپا کرد ، اعلام کرد که ادامه برخی پروازها را برای “حمل و نقل کارگران اساسی ، حفظ کریدورهای حمل بار مهم و بازگشت استرالیایی ها به خانه” ادامه خواهد داد.

5- Germanwings

لوفت هانزا تصمیم گرفت تا در اوایل ماه آوریل به عنوان بخشی از تلاش های خود برای کاهش هزینه هواپیمایی ، هواپیمایی هوایی کم ساحلی را که تحت نام تجاری Eurowings فعالیت می کرد ، تعطیل کند.

Germanwings دقیقاً مانند کل بخش کم هزینه تحت فشار قرار گرفت و از فاجعه سال 2015 که در آن یک خلبان که برای تمایلات خودکشی تحت درمان قرار گرفته بود ، عقب افتاد ، به عمد هواپیما را به سمت آلپ سقوط کرد و همه 150 نفر را در هواپیما کشت.

6. RavnAir

بزرگترین شرکت هواپیمایی منطقه آلاسکا کلیه پروازها را به حالت تعلیق درآورد و برای حمایت از ورشکستگی در فصل 11 در 5 آوریل ثبت نام کرد.

این شرکت هواپیمایی اعلام کرد که به دلیل نگرانی در سفر ، 90 درصد درآمد مسافر را از دست داده است و بدهی های آن به 90 میلیون دلار افزایش یافته است. اینک قصد دارد تا 17 ژوئن تمام یا بیشتر دارایی خود را بفروشد.

7. شرکت هواپیمایی قطب نما

شرکت هواپیمایی مستقر در مینه سوتا ، متعلق به شرکت Trans State Holdings ، با توجه به بحران نتوانست شرکای جدیدی را پیدا کند و همچنین در 5 آوریل تمام عملیات را تعطیل کرد.

این هواپیمایی مسیرهای منطقه ای را برای شرکتهای هواپیمایی مقرون به صرفه آمریكایی پرواز كرده بود كه برای كاهش خدمات و قطع قراردادها با حامل های كوچك تر به منظور ماندن در مسافرت حرکت می کردند.

8. خطوط هوایی ترانس ایالت

خطوط هوایی Trans State Airlines ، یکی دیگر از شرکت های تابعه Trans State Holdings و یک اپراتور یونایتد اکسپرس ، تنها چهار روز قبل از قطب نما کار را متوقف کرد و اولین تلفات هواپیمایی آمریکا در بحران COVID-19 شد.

شرکت مستقر در میسوری پیش از این تصمیم داشت تا پایان سال به دلیل تثبیت و کمبود خلبان خسته شود ، اما همه گیر این روند را تسریع کرد.

9. موریس هوا

هوا موریس در 22 آوریل اعلام کرد که وارد دولت داوطلبانه می شود.

شرکت هواپیمایی حامل پرچم موریس تمامی پروازهای بین المللی و داخلی را زمین زد و در نتیجه نتوانست به تعهدات مالی خود عمل کند.

10. پرواز

تنها دو ماه پس از دستیابی به توافق نجات با دولت که وظیفه 130 میلیون دلاری مسافر هوایی خود را به تعویق انداخت ، بزرگترین هواپیمایی منطقه ای انگلیس و اروپا در 5 مارس سقوط کرد.

Flybe بیش از یک سوم از پروازهای داخلی را در انگلستان انجام داده بود و یک چهارم از مسافران داخلی را به پرواز درآورد. با وجود سهم قابل توجه در بازار ، این شرکت در بیشتر دهه گذشته ضررهایی به ثبت رسانده بود. شرکت هواپیمایی تمام پروازها را برطرف کرده و تمام عملیات را متوقف کرده است.