کالاهای مصرفی Giant Unilever رکود مربوط به کوثر را هشدار می دهد: “از قبل آغاز شده است”

کسب و کار

URL کوتاه دریافت کنید

شرکت تابعه چند ملیتی هند در اوایل سال جاری با افزایش قیمت محصولات بهداشتی متهم به سودجویی از این بیماری همه گیر شد. این شرکت این گزارش ها را “کاملاً نادرست” خواند و گفت که افزایش قیمت صابون مربوط به افزایش قیمت روغن نخل است که یکی از مهمترین عناصر صابون های آن است.

غول بزرگ کالاهای مصرفی انگلستان و هلند ، یونیلور ، که محصولات آن شامل همه چیز ، از بسته بندی مواد غذایی و میان وعده گرفته تا مواد تمیز کننده ، محصولات زیبایی ، بهداشت شخصی ، لوازم رستوران ، کالاهای پزشکی و داروسازی است ، هشدار داده است که رکود اقتصادی طولانی مدت ترس ناشی از فشارهای ناشی از کروناویروس در حال حاضر آغاز شده است ، و منجر به تغییر در عادات هزینه مشتریان خود می شود.

“به نظر می رسد اجتناب ناپذیر است که قصد داریم یک رکود اقتصادی بزرگ و جهانی داشته باشیم. ما واقعاً عمق و طول آن را نمی دانیم … ما اکنون فقط کارهای زیادی را انجام می دهیم تا در سبد ارزشی ما شکاف هایی پیدا کنیم. “

ما معتقدیم که صحبت در مورد بهبودی سریع بسیار خوش بینانه است. رکود عمیق جهانی از قبل آغاز شده است و ما شاهد هستیم که عادات مصرف کننده به طرز چشمگیری تغییر می کند. بیکاری در بسیاری از بازارها رو به افزایش است و حتی برای افرادی که شغل دارند ، مردم کمی سخت تر صرفه جویی می کنند. “

روزنامه “فایننشال تایمز” روز پنجشنبه گزارش داد که یونیلور با ارزش ترین شرکت فهرست شده در بورس اوراق بهادار فایننشال تایمز 100 تبدیل شده است ، به طوری که قیمت سهام این شرکت در معاملات بیش از 8 درصد افزایش یافته و خبرهایی مبنی بر اینکه فروش اصلی در سه ماهه دوم سال گذشته تنها -0.3 درصد کاهش داشته است. سال 2020 ، بسیار پایین تر از پیش بینی های افت -4.3 درصدی. این شرکت در حال حاضر کل سرمایه گذاری در بازار را 121 میلیارد پوند تخمین زده است (حدود 154 میلیارد دلار آمریکا).

اخبار مرتبط  رئیس جمهور ترکمنستان امیدوار است که پاکستان به زودی ساخت خط لوله گاز TAPI را آغاز کند

ژوپ ارقام بهتر از حد انتظار را به “چابکی خوب در پاسخگویی” به تغییرات تقاضای مصرف کننده ، از جمله پشت سر گذاشتن در هزینه محصولات بهداشتی مانند صابون و ضد عفونی کننده ، و رشد دو رقمی در هزینه بستنی ، مایونز ، سوپ و سایر مواد غذایی نسبت داد. محصولاتی که مصرف آنها در طول قفل شدن در سراسر جهان رو به افزایش است. بخش های دیگر از جمله خدمات غذایی ، مراقبت از پوست ، محصولات مو و دئودورانت ها با شدت های مختلفی متحمل شدند.

بلورهای اقتصادی کروناویروس

بیماری همه گیر و کورور ویروس و حرکت اکثر ملل برای معرفی قفل شدید ، نزدیک مغازه ها و مشاغل و توقف فعالیت تولید باعث بیکاری در سطح افسردگی در بسیاری از کشورها شده است و ترس از آن است که جهان در دهه های گذشته در ماه های آینده با بدترین رکود مواجه شود. سال ها. در اواخر ماه گذشته ، صندوق بین المللی پول پیش بینی کرده بود که اقتصاد جهانی در سال 2020 با 4.9 درصد کاهش یابد.

در همین حال ، اتحادیه اروپا از این نگران است که تولید ناخالص داخلی جمعی کشورهای عضو ممکن است امسال قبل از بازگشت دوباره جزئی در سال 2021 ، حتی 8.3 درصد کاهش یابد. 2008/09 بحران مالی. در همین حال ، چین در نیمه اول سال 2020 از افت 1.6 درصدی تولید ناخالص داخلی خبر داد ، اگرچه رشد در سه ماهه دوم پس از کوچک شدن 6.8 درصدی در مرحله اول با 11.5 درصد رشد کرد.