چشم اندازهای Dreamliner Noseive Boeing در میان هشدار ایمنی در مورد ترک های موتورهای رولز رویس

کسب و کار

URL کوتاه دریافت کنید

برد گسترده 787 Dreamliner در حال حاضر تنها گاو بزرگ نقدی بوئینگ در میان مشکلات طراحی با 737 MAX و عدم سودآوری برای باربری 777 و 767 است.

آژانس ایمنی هواپیمایی کشوری اتحادیه اروپا در بخشنامه جدید بازرسی اعلام کرده است از هواپیمایی که عامل پرواز هواپیماهای جت Boeing 787 Dreamliner است ، خواسته شده است موتورهای Rolls-Royce Trent 1000 خود را برای ترک احتمالی دیسک های توربین فشار کم آنها به دلیل ساییدگی در برابر مهر و موم های اطراف ، بررسی کنند.

به گفته نگهبان ایمنی ، این مسئله می تواند باعث خرابی دیسک توربین ، تخلیه زباله های با انرژی زیاد و از دست دادن جزئی کنترل هواپیما شود. دستورالعمل “وضعیت ناامن بالقوه” برای 11 مدل جداگانه موتور Trent 1000 قابل استفاده است و از کاربران می خواهد كه “بازرسی نفوذ كننده فلورسنت با حساسیت فوق العاده بالا از باله های مهر و موم شده” را انجام داده و هر قسمت آسیب دیده را جایگزین كنند.

رولز رویس تأکید می کند که مسئله یک مسئله مهم نیست ، با سخنگوی سخنگوی حمل و نقل حمل و نقل هوایی Simple Flying که شرکت “پیش بینی نمی کند” مبنی بر اینکه “باعث تحمل بار سنگین نگهداری موتور موتور می شود” نیست. این شرکت همچنین قول داده است که یک راه حل طراحی در کارها است “که نیاز به بازرسی این قسمت ها را برطرف می کند.”

اولین بار که در سال 2007 تأیید شد و در اواخر سال 2011 به بازار عرضه شد ، Rolls-Royce Trent 1000 از زمان آغاز فعالیت خود دچار یکسری مشکلات شده است ، از جمله ترک خوردگی خستگی ناشی از تیغه های توربین ، و تعدادی دیگر از مواردی که باعث برانگیخته شدن اداره هواپیمایی هواپیمایی فدرال ایالات متحده و. بخشنامه های اروپایی که در یک دهه گذشته مجبور به بازرسی ها و زمینه های مکرر شدند.

با وجود هواپیمای باریک 737 MAX 8 که به دنبال دو تصادف مرگبار که جان 346 نفر را گرفت و در سال های 2018 و 2019 جان خود را از دست داد 346 نفر است ، مسلماً 787 Dreamliner یکی از سودجویان اصلی بخش هوایی Boeing محسوب می شود. این شرکت از سال 2007 تاکنون نزدیک به 1000 هواپیما ساخته است و آنها توسط دهها شرکت هواپیمایی در سراسر جهان اداره می شوند.

اخبار مرتبط  پایان دوران نفت؟ BP پیش بینی می کند تقریبا 30 درصد کاهش تقاضای خام طی 30 سال آینده داشته باشد

تقریباً مانند سایر تولیدکنندگان قطعات هواپیما و هواپیما در سراسر جهان ، هم Rolls-Royce و Boeing با افت شدید مسافر در هواپیما به شدت تحت تأثیر قرار گرفته اند که میزان رفت و آمد مسافر نسبت به سال گذشته 98 درصد کاهش یافته و منجر به هزاران نفر می شود. شغل های از دست رفته و کاهش چشمگیر در درآمد پیش بینی شده.

بوئینگ از آغاز مجدد تولید 787 در کارخانه کارولینای جنوبی خود در اوایل ماه مه ، به عنوان بخشی از اقدام گسترده تر برای بازگشت به مسیر خود پس از ماه ها بسته شدن COVID-19 خبر داد.