ویرجین استرالیا در میان همه گیری های COVID-19 پس از اعتصاب کانبرا به ضرب و شتم نجات دولت تحت حمایت دولت ، مجروح شد

این شرکت هواپیمایی که تقریباً 10،000 نفر و 6000 نفر نیروی کمکی دیگر نیز در آن مشغول به کار هستند ، پس از تحمل ضررهای اساسی ناشی از همهگیری COVID-19 ، علاوه بر رکود اقتصادی جهانی و سود کم در طی ده سال گذشته ، وارد مدیریت شدند. روز سه شنبه گزارش شده است

چگونه ویرجین آتلانتیک در دولت سقوط کرد؟

روز سه‌شنبه تأیید شد که دومین شرکت بزرگ حمل و نقل استرالیا پس از قانتاس ، ویرجین استرالیا ، پس از اینکه همه گیر جهانی کروناویسی دولتها را وادار به اعمال محدودیت سفر کرد ، به دولت داوطلبانه افتاد.

براساس گزارش ها ، این شرکت با نزدیک به 2.55 میلیارد پوند (5 میلیارد دلار) بدهی طولانی مدت تلاش کرده و نتوانسته وام وثیقه ای را از دولت استرالیا دریافت کند.

کانبرا از درخواست ویرجین استرالیا امتناع ورزد ، اما قصد دارد تقریباً 458 میلیون پوند (900 میلیون دلار) برای پشتیبانی از صنعت هوانوردی استرالیا ارائه دهد.

ABC استرالیا روز سه شنبه گزارش داد که تجارت برای ویرجین آتلانتیک در 31 مارس متوقف شد و درخواست کمک مالی دولت 1.4 میلیارد دلاری را داد.

مایکل مک کورماک ، معاون نخست وزیر ، گفت که ویرجین دسترسی به 715 میلیون دلار ارائه شده در اطلاعیه اولیه دریافت کرده و از جمله موارد دیگر هزینه‌های Airservice استرالیا را نیز پوشش داده است.

به گفته ABC ، ​​تنش ها پس از ابراز نگرانی در مورد Qantas در مورد رقابت پذیری اعلام شد که اگر Virgin Virgin استرالیا بخواهد 1.2 میلیارد دلار درخواست کند ، به عنوان سابق سه بار درآمدی کسب کرده است.

علی رغم اختلاف نظر ، قانتاس بیانیه ای را درباره دولت صادر کرد و اظهار داشت که این روز برای “ویرجین” سخت و دشوار است و “افکار همه در گروه قantas با آنها است”.

سخنگوی Qantas گفت: “سخت کوشی آنها باعث ایجاد رقابت بیشتر در بازار شده است که این امر به ایجاد Jetstar کمک کرده و در نهایت به قانتاس سوق پیدا کرده است که بهتر عمل کند.

“قدرت اساسی” در بازار سفر داخلی استرالیا بدان معنی است که بازگشت ویرجین استرالیا “اجتناب ناپذیر” بود.

سخنگوی پایان داد: “بنابراین ، وقتی مردم دوباره سفر خود را آغاز کنند ، ما مشتاقانه منتظر هستیم تا یک بار دیگر به رقابت بپردازیم و به خدمت به استرالیا ادامه دهیم.”

اخبار مرتبط  در مکان نامعلوم اجرایی Wirecard Run ، پیوندهای آژانس Intel فاش شد

ریچارد برانسون به اتهامات “خیلی بزرگ برای ناکامی” بازگشت

این خبر پس از آن منتشر می شود که سر ریچارد برانسون ، مالک ویرجین گروه ، جزیره کارائیب را به عنوان وثیقه برای کمک مالی دولت انگلیس برای ویرجین آتلانتیک ارائه داد.

اما گزارش شده است که ریچارد ریچارد به رغم ثروت گسترده خالص خود ، به ارزش بیش از 4 میلیارد پوند ، به دنبال نجات دولت است ، تحت آتش قرار گرفت. شرکت هواپیمایی Delta که 49 درصد از ویرجین آتلانتیک را در اختیار دارد.

سر برانسون در نامه سرگشاده ای به کارمندان درباره بحران “بی سابقه” گفت: “بسیاری از خطوط هوایی در سراسر جهان به حمایت دولت احتیاج دارند و بسیاری هم قبلاً آن را دریافت کرده اند.

وی در پاسخ به انتقادات درباره ارزش خالص خود نوشت که دارایی های وی قبل از بحران COVID-19 محاسبه شده بود و “به عنوان پول نقد در یک حساب بانکی که آماده برداشت بود ، نشسته است”.

وی همچنین ضمن انتقاد از انتقاد از اتهامات فرار مالیاتی ، اظهار داشت كه انگلیس را نه به دلایل مالیاتی “بلکه به خاطر عشق ما به جزایر زیبای ویرجین بریتانیا و به ویژه جزیره نككر” ترك كرده است.

وی افزود: با گذشت سالها سودهای قابل توجهی هرگز از گروه ویرجین خارج نشده است ، درعوض آنها در ایجاد مشاغل سرمایه گذاری شده اند که ارزش و فرصت هایی ایجاد می کنند سرمایه گذاری شده است. هم اکنون چالش این است که هیچ پولی وارد نمی شود و تعداد زیادی از آن بیرون می رود.

مراحل بعدی در حل مدیریت برای ویرجین استرالیا

شركت مشاوره Deloitte به عنوان سرپرست منصوب شده است و وظيفه دارد با بازسازي شركت و پيدا كردن خريدار جديد وظيفه كند.

پل اسکوراه ، رئیس اجرایی ویرجین استرالیا ، در بیانیه ای گفت: “تصمیم ما امروز در مورد تأمین آینده گروه ویرجین استرالیا و ظهور آن طرف از بحران کووید 19 است.

وی افزود که این هواپیما “مصمم است تا پرواز را ادامه دهد” زیرا استرالیا به هواپیمایی دوم نیاز داشت.

خبر سقوط پس از آن رخ داد كه ویرجین آتلانتیك و گروه استوبارت ، با همكاری مدیران صندوق های تامینی ، مبلغ 100 میلیون پوند سرمایه برای كمك به وثیقه از شركت ارزان قیمت شركت Flybe كه در اوایل ماه مارس به دولت رسیده بود ، وثیقه دادند.


پاسخی بگذارید