نمایش های تلویزیونی ، ماشین ها و آرایش: برندهای برتر در حال کشتن آن در اینستاگرام Revealed

کسب و کار

URL کوتاه دریافت کنید

همه گیر کروناویروس فعالیتهای دیجیتالی از جمله در رسانه های اجتماعی را افزایش داده است ، و مارک ها برای ایستادگی و رسیدن به مخاطبان گسترده تر ، استراتژی های اینستاگرام خود را بازسازی می کنند. یک مطالعه جدید نشان می دهد که چه کسی تاکنون موفق ترین بوده است.

طبق اطلاعات داده شده توسط بستر بازاریابی رسانه های اجتماعی Socialbakers ، تقسیم آمریکایی نتفلیکس در سه ماه اول سال 2020 جذاب ترین مارک در اینستاگرام بود.

لیست مارک هایی که بیشترین لایک ، نظرات یا اشتراک در پست های خود را جمع کرده اند به شرح زیر است:

  1. نتفلیکس ایالات متحده ، 94 میلیون تعامل
  2. مرسدس بنز ، 82.7 میلیون
  3. BMW ، 70.4 میلیون
  4. Kylie Cosmetics ، 47 میلیون
  5. نتفلیکس فرانسه ، 40 میلیون
  6. ColourPop لوازم آرایشی ، 39.2 میلیون

این ترکیب از سال 2019 کمی تغییر کرده است ، زمانی که 6 رتبه برتر شامل Mercedes-Benz ، Netflix ، BMW ، Kylie Cosmetics ، Victoria’s Secret و ColourPop بود.

اخبار مرتبط  Dow Nosedives 600-Plus Poins در میان موارد جراحی COVID-19 ، امیدهای محرک کاهش یافته

گزارش Q1 Socialbakers از روند رسانه های اجتماعی نشان داد که همه گیر کورو ویروس رفتار مخاطبان آنلاین و تبلیغات رسانه های اجتماعی را تغییر داده است ، با افزایش زمان کاربران در اینترنت ، یک رکود در هزینه تبلیغات در اکثر مناطق تحت تأثیر کورو ویروس و تغییر از حمایت از محتوای ‘دنیای واقعی’.

ایووال بن ایتزاک ، مدیرعامل شرکت گفت: “مردم وقت بیشتری را صرف مصرف رسانه های اجتماعی کرده اند و در همین زمان مارک ها مجبور شده اند بودجه خود را در پاسخ به عدم قطعیت اقتصادی نگه دارند.” وی ادامه داد: این رفتارها دریچه ای از فرصت های منحصر به فرد را برای مارک های زرنگ و دانا باز کرده است تا در کنار مشتریان خود بمانند و در عین حال دسترسی و تعامل خود را با هزینه کمتری افزایش دهند.