موتور جستجوی Apple Building برای رقابت با Google در میان بررسی های ضد انحصاری ایالات متحده – گزارش ها

جهان

URL کوتاه دریافت کنید

بخش جستجوی آلفابت ، گوگل ، در حال حاضر تقریباً در هر ایالت ایالات متحده با تحقیق و تفحص از سوی فدرال روبرو شده است ، و تمرکز خود را بر و تبلیغات این غول فناوری و ادعاهایی مبنی بر استفاده از موقعیت غالب بازار برای خفه کردن رقابت می گذارد.

طبق گزارش فایننشال تایمز ، اپل در حال توسعه فناوری است که به او امکان می دهد سهمی از بازار پرسود جستجوی اینترنت را بدست آورد.

به نیش گرفتن از بازار جستجو

فشار به سمت استقلال جستجو می تواند در نتیجه مشکلات مداوم گوگل با تنظیم کننده های ضد انحصار باشد ، که همچنان ادعا می کنند گوگل از موقعیت غالب بازار خود سو to استفاده می کند تا رقابت را ناعادلانه له کند.

FT خاطرنشان می کند که اپل بی سر و صدا موتور جستجوی خود را تقویت می کند ، برخی از توابع جستجو را که معمولاً توسط Google در آخرین سیستم عامل iOS 14 انجام می شود ، به دست می گیرد. اما موتور جستجوی پیش فرض همچنان Google است – که غول جستجو به اپل آن را پرداخت می کند طبق گزارش اخیر نیویورک تایمز ، حدود 10 میلیارد دلار در سال.

این FT می تواند در صورت تهدید مقامات رقابتی علیه Google ، این پرداخت ها را تهدید کند و با گسترش قابلیت جستجوی خود ، اگر تهدید به معامله شرکت با Google شود ، اپل جایگزین آماده ای خواهد داشت.

استخدام های جدید نشانگر افزایش جستجو است

FT همچنین به استخدام های اخیر اشاره می کند که نشان دهنده تمرکز جدیدی در جستجو در اپل است. بیش از دو سال پیش اپل رئیس جستجوی گوگل ، جان جیاناندرا را استخدام کرد و به طور آشکار مهندسین جستجو را استخدام می کند و طبق گفته بیل کاغران ، رئیس سابق مهندسی گوگل ، اپل در حال حاضر “تیم معتبری” برای “ساخت یک موتور جستجوی کلی تر” دارد. که با FT صحبت کرد

اخبار مرتبط  قرار گرفتن در معرض بخش انرژی در برابر حملات سایبری ممکن است با توجه به فناوری های 5G افزایش یابد ، گزارش های پیشنهادی گزارش شده است

حتی نشانه هایی وجود دارد که موتور جستجوی اپل ممکن است از قبل عملیاتی باشد ، وب مسترها گزارشگر افزایش فعالیت از Applebot ، خزنده وب شرکت هستند که وب را در جستجوی سایت ها و محتوای جدید برای فهرست بندی جستجو می کند.

جیب های عمیق لازم است

س bigال اصلی این است که آیا اپل سعی دارد یک موتور جستجو را برای همه باز کند یا آن را به دارندگان دستگاه های اپل محدود کند تا تلاش کند فروش محصولات اپل را افزایش دهد.

اما با درآمد سه ماهه سوم 59.7 میلیارد دلار ، 11 درصد افزایش نسبت به سه ماهه قبل ، اپل مطمئناً منابع لازم برای تهیه چنین پروژه ای را دارد.

واکنش به اخبار در رسانه های اجتماعی متفاوت بود و کاربران در مورد اینکه موتور جستجوی اپل چه شکلی است فکر می کنند.