مدیرعامل می گوید بوئینگ می تواند شغل های فراتر از 10 درصد در ماه آوریل را در میان بحران های COVID-19 ، 737 MAX کاهش دهد ، گزارش

کسب و کار

URL کوتاه دریافت کنید

https://cdn1.img.sputniknews.com/img/107928/89/1079288918_0:376:2971:2047_1200x675_80_0_0_16d1a526790810e97ceaee036b0f1d94.jpg

Sputnik بین المللی

https://cdn2.img.sputniknews.com/i/logo.png

https://sputniknews.com/business/202008181080206978-boeing-to-cut-jobs-beyond-10-percent-april-target-amid-covid-19-737-max-crises-ceo-says-report/

این پیشرفت در حالی صورت می گیرد که غول هوا فضا مستقر در شیکاگو با چالش های شدید و تلفات درآمد ناشی از همه گیر شدن کرونավիր ویروس و بحران 737 MAX روبرو است.

مدیرعامل ارشد این شرکت روز سه شنبه گفت ، شرکت بوئینگ تصمیم دارد کارگران بیشتری را فراتر از 10 درصد تخمین زده شده در ماه آوریل قرار دهد.

آقای کالهون در یادداشتی که توسط بلومبرگ گزارش شده است گفته است که این شرکت مشارکت کننده دور دوم خریدهای داوطلبانه را برای “همسویی با واقعیت جدید ما ، حفظ نقدینگی و موقعیت خود برای بازگشت نهایی به رشد” ارائه می دهد.

وی افزود: “ما پیش بینی می کنیم در سه سال آینده شاهد یک بازار قابل توجهی کوچکتر باشیم.”

در این گزارش آمده است که بوئینگ در میان رکود اقتصادی ، یعنی با کاهش کارمندان به 19000 نفر ، با وجود استخدام کارمندان جدید در سفرهای فضایی و دفاع ، دوباره ارزیابی نیروی کار خود را ارزیابی کرده است.

اخبار مرتبط  برنامه ریزی ایران برای اهرم مالی دارایی های خارج از کشور به منظور تعادل نرخ ارز خود

مدیران هشت شرکت دفاعی ، از جمله Raytheon ، BAE Systems و Northrop Grumman ، همچنین در نامه ای سرگشاده در ماه ژوئیه از دولت ایالات متحده خواستند تا در میان همه گیری ، میلیارد ها بودجه اضافی فراهم کند.

شركت حمل و نقل هوایی مشكل با رعایت همه گیری های COVID-19 ، مجبور شد این شركت را در ماه مه حدوداً 6،700 كارمند را اخراج كند ، و همچنین قصد دارد تولید پرچمداران خود را 737 MAX ، 777X و 787 مدل Dreamliner كاهش دهد.

این شرکت همچنین 25 میلیارد نقدینگی را در اثر کاهش فروش افزایش داده اما گزارشات Q2 خود را 2.4 میلیارد زیان گزارش کرده در اواخر ماه ژوئیه در حالی که اعلام کرد مدل “747 ملکه آسمانها” را نیز بازنشسته می کند.

مشکلات این شرکت در مارس سال گذشته پس از خطا در سیستم افزودنی ویژگی های مانور MAX MAX باعث دو تصادف در اندونزی و اتیوپی شد و باعث کشته شدن 346 نفر شد. این فاجعه باعث شد تا اداره هواپیمایی فدرال فدرال تحقیقاتی را در مورد ایمنی هواپیما و یک نبرد طولانی برای تصدیق هواپیما انجام دهد.