فیلم کوتاه بزرگ: بخشهای مایکل بوری در بازارهای بین المللی با بحران های COVID-19 ، 737 MAX بوریونز سهام می بخشد.

کسب و کار

URL کوتاه دریافت کنید

پس از اقدامات مشابه در میان یک بحران بزرگ اقتصادی در اواخر دهه 2000 در ایالات متحده ، این شرکت بزرگ مدیریت ثروت سهام خود را در یک شرکت بزرگ هوافضای آمریکایی که با چالش های بیشماری روبرو شده است ، رها کرده است.

به گزارش روز پنج شنبه ، Seeking Alpha ، شرکت مدیریت ثروت مایکل بری ، Scion Asset Management ، سهام خود را در شرکت بوئینگ واگذار کرده است.

براساس این گزارش ، آقای بری 80،000 گزینه تماس در شرکت مادر گوگل الفبای خریداری کرده است که ارزش آن 113 میلیون دلار است ، همچنین سهم 8.4 میلیون دلار در Trip.com و 10.6 میلیون دلار سهم در Bed Bath & Beyond دارد.

آمارهای دیگری که در این سبد سهام بسته شد شامل شرکت فست فود آمریکایی جک در جعبه ، به ارزش 10.5 میلیون دلار یا 12.21 درصد از کل سبد سهام Scion ، ارقام کمیسیون بورس اوراق بهادار ایالات متحده نشان داد.

آمارها نشان می دهد که سهام بوئینگ در Scion 8.95 میلیون دلار دلار یا 10.39 درصد از کل ارزش نمونه کارها را نشان می دهد.

در ادامه این گزارش ، مدیریت دارایی Scion Asset در گزارش های سه ماهه دوم 315.2 میلیون دلار ارزش دارد و بعد از تکرار قبلی ، صندوق پرچین Scion Capital که از بحران وام مسکن در سال 2009 در ایالات متحده سود می برد ، تیترهایی را تهیه کرده است.

اخبار مرتبط  با افزایش تولید ، نفت به زیر 40 دلار در هر بشکه می رسد و باعث فشار بر اوپک + برای تجدید نظر در کاهش تولید می شود

این رویدادها الهام بخش فیلم “کوتاه بزرگ” بود که به استفاده از مشتقات در بحران اشاره داشت و با بازیگران کریستین بیل ، برد پیت ، استیو کارول ، رایان گوسلینگ ، مارگوت رابی و دیگران به نمایش درآمد.

دیوید کالهون ، رئیس اجرایی ، در آگوست گفت ، این خبر در میان چالش های جدی برای غول هوایی مستقر در شیکاگو پس از اعلام اینکه می تواند نیروی کار خود را فراتر از 10 درصد تخمین زده شده در ماه آوریل کند ، کاهش می دهد.

این شرکت مشکل دار در ماه مه حدوداً 6،700 کارمند را از کار خود رها کرد و تولید هواپیماهای 737 MAX ، 777X و 787 Dreamliner خود را کاهش داد ، به این بیماری همه گیر COVID-19 اشاره کرد و برای اعزام هواپیماهای پرچمدار خود با اداره هواپیمایی فدرال فدرال مبارزه کرد.

نقص در طراحی 737 MAX منجر به دو سقوط هواپیما در اندونزی و اتیوپی شد و 346 نفر را به قتل رساند که سیستم افزایش قدرت مانور ویژگی های هواپیما (MCAS) مشکوک به ایجاد فاجعه بود. FAA بعداً تحقیقات در مورد تصادفات را آغاز کرد و چندین سکوال در این شرکت اطلاعات بیشتر در مورد فرهنگ شرکت را فاش کردند.