فیس بوک پس از پایان نظرسنجی های انتخابات 2020 ، تبلیغات سیاسی ایالات متحده را متوقف می کند

آمریکا

URL کوتاه دریافت کنید

https://cdn1.img.sputniknews.com/img/07e4/0a/07/1080701315_0:256:3186:2048_1200x675_80_0_0_fee0463d3fabc10ba995de4b1ff213d4.jpg

اسپوتنیک بین المللی

https://cdn2.img.sputniknews.com/i/logo.png

https://sputniknews.com/us/202010071080701197- فیس بوک-برای-متوقف کردن-اجرای-سیاستهای-سیاسی-پس از 2020-انتخاب-رای گیری-بسته شود /

فیس بوک اعلام کرده است که پس از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در 3 نوامبر ، تبلیغات سیاسی در فیس بوک و اینستاگرام را موقتاً متوقف خواهد کرد.

این شرکت در ادامه گفت: “در حالی که تبلیغات یک روش مهم برای بیان صدا است ، ما قصد داریم به طور موقت پخش تبلیغات سیاسی ، انتخاباتی یا سیاسی در ایالات متحده را پس از پایان رای گیری در 3 نوامبر متوقف کنیم تا فرصت های سردرگمی یا سو abuse استفاده را کاهش دهیم.” چهار شنبه. “وقتی این خط مشی برداشته شود ، ما به تبلیغ کنندگان اطلاع خواهیم داد.”

همانطور که CNBC گزارش داد ، سارا شیف ، مدیر محصولات فیس بوک ، در تماس با خبرنگاران گفت: “ما می دانیم که این انتخابات شبیه هیچ انتخابات دیگری نخواهد بود.” “ما همچنان به تلاش خود برای ارتقا information اطلاعات معتبر در مورد انتخابات ادامه می دهیم.”

شیف اظهار داشت: ممنوعیت موقت تبلیغات سیاسی قرار است حدود یک هفته طول بکشد ، اما ممکن است تغییر کند.

فیس بوک در اول اکتبر اعلام کرد که اجازه نمی دهد تبلیغات سیاسی جدیدی در هفته قبل از انتخابات ریاست جمهوری در فیس بوک و اینستاگرام پخش شود. این وب سایت همچنین پست هایی را که سعی در اعلام پیروزی زود هنگام دارند به شمارش آرا official رسمی ارائه شده توسط رویترز و هیئت ملی انتخابات پیوند می دهد.

اخبار مرتبط  عکس: Lululemon Fires مدیر هنری ، عذرخواهی می کند بیش از تبلیغ پیراهن ‘Bat Fried Rice

این شرکت روز چهارشنبه تکرار کرد: “هنگامی که نظرسنجی ها بسته می شوند ، اعلانی را در بالای فیس بوک و اینستاگرام اجرا خواهیم کرد و برچسب هایی را به پست های نامزدها جهت هدایت افراد به مرکز اطلاعات رأی گیری جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد روند شمارش آرا apply اعمال خواهیم کرد.”

“اما ، اگر یک نامزد یا حزب قبل از فراخوان مسابقه توسط رسانه های مهم ، پیروزی زودرس را اعلام کند ، ما اطلاعات مشخص تری را در اعلان ها اضافه خواهیم کرد که شمارش هنوز ادامه دارد و هیچ برنده ای مشخص نشده است.”

نیک کلگ ، معاون رئیس جمهور فیس بوک در امور جهانی و مدیریت ریسک ارتباطات ، به فایننشال تایمز گفت که اگر انتخابات 3 نوامبر به هرج و مرج و ناآرامی منجر شود ، این شرکت آماده “محدود کردن گردش محتوا” در سیستم عامل های فیس بوک و اینستاگرام خود است.