فیس بوک به تغییر نرم افزارهای اپل در تبلیغات روزنامه حمله می کند ، ادعا می کند تجارت کوچک رنج خواهد برد

کسب و کار

URL کوتاه دریافت کنید

https://cdn1.img.sputniknews.com/i/logo-itemprop.png

اسپوتنیک بین المللی

https://cdn2.img.sputniknews.com/i/logo.png

https://sputniknews.com/business/202012161081482938- تغییراتی-نرم افزار-تغییر-نرم افزار-سیب-در-روزنامه-در-روزنامه-ادعا می کند-تجارت-کوچک-باعث-دردسر می شود /

انتظار می رود اپل ویژگی AppTrackingTransparency خود را در iOS 14 معرفی کند ، درصورتی که برنامه هایی مانند تلاش فیس بوک برای ردیابی آنها یا دسترسی به شناسه تبلیغاتی دستگاهشان ، فیس بوک آن را “سریعاً دلسردکننده” توصیف می کند.

فیس بوک در یک سری تبلیغات روزنامه ای به اپل حمله کرده و ادعا می کند که تغییر حریم خصوصی در iOS 14 به مشاغل کوچک که به تبلیغات هدفمند متکی هستند آسیب می رساند.

فیس بوک گفت که برنامه های اپل توانایی برنامه ها برای جمع آوری داده از تلفن هایی را که می توانند برای تبلیغات هدفمند استفاده شوند ، محدود می کند.

این غول رسانه های اجتماعی در یک پست وبلاگ متذکر شد که بستر تبلیغاتی شخصی اپل از شرط جدید جدیدی که سازنده آیفون قصد دارد به سایر شرکت ها تحمیل کند ، مستثنی است.

“اپل با استفاده از کنترل خود در فروشگاه App رفتار ضد رقابتی انجام می دهد تا از این طریق به سود تولید کنندگان و مشاغل کوچک باشد. نقطه توقف کامل ، “دن لوی ، معاون رئیس جمهور در تبلیغات و محصولات تجاری فیس بوک ، به خبرنگاران گفت.

جین هوروات ، توسعه دهنده ارشد حریم خصوصی اپل ، گفت که ویژگی ضد ردیابی آینده برای جلوگیری از تبلیغات طراحی نشده است ، بلکه روشی برای تشویق تبلیغاتی است که به حریم خصوصی کاربران در همان سطح اپل احترام می گذارد.

“برخی از شرکت ها که ترجیح می دهند [app tracking transparency] هرگز عملی نشده است و گفته نشده است که این سیاست با محدود کردن گزینه های تبلیغاتی ، بنگاههای کوچک را به دوش می کشد ، اما در واقع ، مسابقه تسلیحاتی داده های فعلی عمدتا به سود کسب و کارهای بزرگ با مجموعه داده های بزرگ است. “

فیس بوک و اپل همچنین بر سر هزینه های کمیسیون سازنده آیفون که برنامه های ذکر شده در دستگاه های iOS را شارژ می کند ، درگیر شده اند ، فیس بوک دوباره پیشنهاد می کند که سیاست های خود را با توسعه دهندگان کوچک که بیشتر تحت تأثیر سیاست قرار دارند هماهنگ کند.

اخبار مرتبط  شرکت روسی عرضه شکلات به خاورمیانه را آغاز می کند

کاربران شبکه های اجتماعی ادعای فیس بوک مبنی بر حمایت از تجارت کوچک را پذیرفته اند.

دیگران گفتند که از دیدن حریم خصوصی بهتر محافظت می شوند.

به نظر می رسید دیگران از بسیاری از روش های ردیابی آنلاین متعجب شده اند.