فولکس واگن به نظر می رسد شرقی به چین است ، وعده می دهد 2 میلیارد یورو برای تقویت بازار خودروهای برقی و انرژی جدید پکن

کسب و کار

URL کوتاه دریافت کنید

این شرکت در روز جمعه اعلام کرد که بزرگترین گروه خودروسازان جهان قرار است وارد بازار چین شود زیرا شرکت های موتور رقیب برای کسب رتبه برتر در بزرگترین بازار خودرو جهان رقابت می کنند.

Volkswagen AG (VW) روز جمعه برنامه هایی را برای پیوستن به نیروها با دو شرکت خودروسازی چینی چینی و سرمایه گذاری 2.1 میلیارد یورو (2.33 میلیارد دلار) اعلام کرد.

این غول موتور آلمان اعلام کرد که برای یک سهم 50 درصدی شرکت مادر دولتی آنهویی جیانگوهای گروه خودرو (JAC Motors) و همچنین افزایش سهام از 50 تا 75 درصد در یک سرمایه گذاری مشترک موجود با JAC در برقی ، 1 میلیارد یورو سرمایه گذاری خواهد کرد. بیانیه شرکت می خواند.

VW گفت ، پنج مدل خودروی برقی تا سال 2025 در سرمایه گذاری مشترک راه اندازی خواهد شد.

براساس این توافق نامه جدید ، VW امیدوار است تا سال 2025 تقریباً 1.5 میلیون وسایل نقلیه جدید انرژی (NEV) مانند موتورهای برقی ، هیبریدهای پلاگین و وسایل نقلیه سلولی سوخت هیدروژن را به فروش برساند.

شركت خودروسازی آلمان همچنین 1.1 میلیارد یورو برای به دست آوردن سهم 26.5 درصدی در باتری برقی Guoxuan High-Tech Co Ltd برای پرداخت به بزرگترین سهامدار شركت چینی پرداخت می كند.

VW تولید کننده باتری مستقر در Hefei را به عنوان تأمین کننده اصلی مدلهای آینده خودروهای برقی در چین منصوب خواهد کرد.

این پس از صدور حكم دادگستری فدرال آلمان مبنی بر حكم اینكه غول خودرو باید به مشتریان درگیر در رسوایی دیزل گیت ، جائیكه این شركت از نرم افزاری برای دستكاری از میزان انتشار دیزل استفاده می كند ، پرداخت می كند.

به عنوان رقبای توجه شرکت های فولکس واگن به بازار چین

این اقدامات پس از امضای VW نامه هایی با قصد سازنده خودروسازی مستقر در Changchun FAW Group و گروه تحقیقاتی وسایل نقلیه هوشمند و متصل به چین (ICV) در سفر ایالتی سال 2018 نخست وزیر چینی لی کقیانگ در برلین امضا شده است.

اخبار مرتبط  Bull Run: صعودهای طلایی به بالای نه سال در شرط های محرک Coronavirus

در بیانیه مطبوعاتی VW آمده است: این توافق نامه ها بر “تحرک الکترونیکی ، اتصال ، خدمات تحرک و رانندگی خودمختار” متمرکز می شوند تا بتوانند “الکترو تهاجمی گسترده شرکت و بکارگیری فن آوری های جدید” شرکت را هدایت کنند.

دکتر هربرت دیس ، رئیس VW در آن زمان گفت: “گروه فولکس واگن با گسترش سیستماتیک مشارکتهای خود در آنجا موقعیت خود را در بازار مهم چین تقویت می کند.”

وی افزود: اتومبیلهای آینده فقط با برق کار نمی کنند بلکه به صورت “دیجیتالی متصل” و خودمختار نیز کاهش تصادفات حرکتی و تراکم ترافیکی و همچنین آلودگی صوتی و انتشار گازهای خروجی را کاهش می دهند.

وی افزود: “با گسترش این مشارکتها ، گروه فولکس واگن قصد دارد موقعیت خود را در بازار مهم چین تقویت کند.”

براساس گفته های هیئت مدیره Volkswagen AG و آقای Diess ، این مشارکت شامل “توسعه و تولید قطعات” برای NEVs و همچنین تقویت خودروهای متصل و رانندگی مستقل از جمله موارد دیگر است.

اقدام فولکس واگن به دنبال رقابت خودروساز آلمانی BMW AG است که پس از آرام شدن قوانین در زمینه سرمایه گذاری مستقیم در سال 2018 به بازار چین پیوست. Tesla Motors غول بزرگ ایالات متحده ، که قصد دارد کارخانه تولید جدیدی را در نزدیکی برلین ایجاد کند ، نیز با حرکت وارد بازار چین شد. گیاه Gigafactory 3 آن در سال 2019 به شانگهای است.

چین قصد دارد به عنوان NEV ، جایی که سال گذشته بیش از 25 میلیون خودرو فروخته شده ، به یک هدف 25 درصدی برای فروش موتور ملی برسد.