فروش روزانه علی بابا در 74 ساعته افتتاحیه بالاترین 74 میلیارد دلار در میان تعلیق IPO توسط گروه ANT

کسب و کار

URL کوتاه دریافت کنید

Single’s day که به عنوان Double 11 نیز شناخته می شود ، یک تعطیلات غیر رسمی چینی است که توسط چهار دانشجوی پسر مجرد در دانشگاه نانجینگ ایجاد شده است.

این تعطیلات معمولاً به عنوان یک جشن فقط برای افراد مجرد تلقی می شد ، قبل از اینکه رونق گسترده ای در خرید آنلاین و رشد تجارت الکترونیکی در چین این روز را به شدت در انتظار روز خریداران در سراسر جهان قرار دهد.

در حالی که علی بابا دوره تبلیغات روز مجردهای خود را تمدید کرد ، غول تجارت الکترونیکی چین معاملات معاملات 74 میلیارد دلار را تا عصر چهارشنبه از زمان شروع رویداد خرید در 1 نوامبر ثبت کرد و رشد 30 درصدی را در مقایسه با درآمد فروش سال 2019 گزارش کرد. طبق گفته علی بابا ، بیش از 30،000 مارک از بیش از 220 کشور و منطقه در جشنواره جهانی خرید امسال شرکت کردند.

گلوبال تایمز گزارش داد که شیائومی ، هواوی و میدئا بیشترین استقبال را در بین خریداران آنلاین دارند و محبوب ترین مقصد صادراتی ایالات متحده ، روسیه و فرانسه هستند.

خرده فروش آنلاین Alibaba’s Tmall اوج 583،000 سفارش در ثانیه را در 11 نوامبر گزارش کرد ، زیرا مشتریان به دنبال بهترین معاملات و تخفیف ها بودند.

©
AFP 2020 / رکتام هکتور

در این تصویر که در تاریخ 6 نوامبر سال 2020 گرفته شده است ، یک کارمند در انبار شبکه Cainiao Smart Logistics Network ، شرکت تدارکات غول تجارت الکترونیکی Alibaba ، در Wuxi ، استان شرقی جیانگسو چین ، پیش از روز مجردها ، همچنین به عنوان کار می کند جشنواره خرید Double 11 – بزرگترین رویداد خرید جهان – که در 11 نوامبر برگزار می شود.

اخبار مرتبط  گزارش های مربوط به تحریم های ایالات متحده در مورد هواوی کمک به تسخیر بازارهای شیائومی چین در سرتاسر جهان

اگرچه شناور سهام 34.5 میلیارد دلاری سهام سهام شرکت Alibaba’s fintech ، Ant Group ، یک روز پس از احضار رئیس جک ما توسط رگولاتورهای چینی در بورس های سهام شانگهای و هنگ کنگ به حالت تعلیق درآمد ، شرکت وی رکورد دیگر شکنی است.

در پی شیوع ویروس کرونا ، مصرف بیش از هر زمان دیگری به یک مدل مبتنی بر اینترنت تغییر یافت ، زیرا تجارت الکترونیکی خرید را ایمن کرده و کل مفهوم آن کاملاً با طیف وسیعی از محدودیت های مربوط به COVID مطابقت داشت. براساس مرکز داده های کنفرانس تجارت و توسعه سازمان ملل متحد ، سهم تجارت الکترونیکی ایالات متحده در سه ماهه اول و دوم سال 2020 به 16.1 درصد رسیده است. در چین نیز تغییراتی مشابه مشاهده می شود ، جایی که سهم خرده فروشی آنلاین در کل فروش خرده فروشی انباشته بین ژانویه و آگوست 2020 به 24.6 درصد رسیده است ، در حالی که 19.4 درصد در آگوست 2019 و 17.3 درصد در آگوست 2018 بود.

در مورد چین ، اقتصاد این کشور از رشد همه گیر گزارش شده است و دولت انتظار دارد اقدامات و سیاست های آن از جمله فراهم آوردن محرک مالی برای صنایع و فشار آوردن به گردشگری ورودی نه تنها نرخ بیکاری را کاهش دهد بلکه رشد اقتصادی پس از COVID را گسترش دهد. کشور.