فروش تسلا 150 تساوی در چین در میان رقابت موتور آلمان EV ، Glencore مشارکت زمین نادر

کسب و کار

URL کوتاه دریافت کنید

این آمار نشان می دهد که صنعت خودروسازی چین در حال بهبود یافتن از روند قفل پاندمی COVID-19 در جریان است و سرمایه گذاری غول وسایل نقلیه الکتریکی در بازار گسترده اتومبیل چین در حال پرداخت است.

براساس گزارش ها ، خودروساز برقی آمریکایی تسلا در ماه مه و تنها 5 ماه پس از آغاز تولید شرکت در Gigafactory 3 در شانگهای ، رکورد فروش بالایی از مدل های خود را در چین به دست آورده است.

ثبت نام برای موتورهای تسلا در چین در ماه مه به 11 هزار و 364 رسید ، فقط یک ماه پس از فروش ناگهانی به دلیل همهگیری COVID-19 ، گزارش شده است ، داده های شبکه اطلاعات خودروسازی چین به نقل از بلومبرگ نشان داد.

طبق اعلام انجمن اتومبیلرانی مسافری چین (CPCA) ، فروش مدل 3 از واحدهای تولید شده در شانگهای در ماه مه به 11،095 دستگاه رسید و حتی از رقبای محلی چین نیز پیشی گرفت و در کل فروش را پشت سر گذاشت.

این کارخانه اولین بار در خارج از ایالات متحده است که به غول EV اجازه می دهد تا با بسیاری از خودروهای رقابتی مانند BYD Volkswagen و BMW به طور مستقیم با خودروهای رقیب رقابت کند.

“در حالی که سهام در حال افزایش است ، ما معتقدیم که اصلی ترین کاتالیزور اساسی همچنان بازار گسترده چین است که علائم مشخصی از افزایش سن تقاضا برای شرکت Musk & Co. را نشان می دهد که به بقیه سال جاری می رود.” آیوز به نقل از Business Insider گفت.

بورس زیست محیطی پکن همچنین در 5 ژوئن با تشویق 300،000 یوان در هر EV ، یک برنامه تشویقی برای رانندگان را برای دریافت یارانه آغاز کرد و تسلا با کاهش قیمت مدل 3 خود را برای پاسخگویی به الزامات ، فروش اعتبارات نظارتی به ارزش 354 میلیون دلار در سه ماهه اول با توجه به بازار واقع گرایانه .

اخبار مرتبط  وزارت انرژی ایالات متحده انتظار دارد کسری جهانی نفت تقریباً 3 میلیون بشکه در روز در سه ماهه سوم سال 2020 داشته باشد

این خبر درحالی صورت می گیرد که طبق گفته تسلا ، کبالت باتری های EV را از غول معدن و کالاهای تجاری سوئیس Glencore ، که معادن آن در جمهوری دموکراتیک کنگو است ، خریداری می کند تا مواد خاکی کمیاب به اندازه کافی برای افزایش تولید در چین و یک احتکار احتمالی در نزدیکی برلین را تأمین کند. آشنا با موضوع به بلومبرگ گفت.

فروش تسلا در بزرگترین بازار خودرو جهان در حالی افزایش می یابد که رقابت بین شرکت های موتور رقیب جهانی ، از جمله BMW و فولکس واگن آلمان ، که به دنبال توافق بزرگ بین دو کشور در سال 2018 ، همکاری و سرمایه گذاری را در اقتصاد چین متعهد شده اند ، باشد. هدف 25 درصد از کل فروش خودرو در سرزمین اصلی به عنوان وسایل نقلیه برقی به عنوان 25 میلیون دستگاه در سال 2019 فروخته شد.