غول پیک های آمریکایی هشدار می دهند که صنعت پیش از فصل تعطیلات اوج با بحران ظرفیت مواجه است

آمریکا

URL کوتاه دریافت کنید

از زمانی که همه گیرها فعالیت اقتصادی را در ماه مارس متوقف کردند ، هزینه های مصرف کننده افزایش یافته است. اما بازپرداخت عمدتاً توسط بخشهای خاصی ، از جمله خرده فروشان جعبه بزرگ و زنجیره های بهبود خانه انجام می شود. و در حالی که هزینه های کلی زیر سطح قبل از همه گیری باقی مانده است ، بخش خرده فروشی آنلاین به رشد خود ادامه می دهد.

غول های تحویل ایالات متحده یو پی اس و فدرال اکسپرس به برخی از بزرگترین حمل و نقل های خود گفته اند که بیشتر ظرفیت آنها طی چند ماه آینده گرفته شده است و طبق سفارش مشاوران حمل و نقل و خرده فروشان ، هر سفارش اضافی برای تعطیلات باید منتظر بماند تا تحویل گرفته شود.

حتی روی آوردن به رقبای جذاب دیگر ممکن است گزینه مناسبی نباشد زیرا حمل کنندگان کوچکتر مانند LaserShip و DHL می گویند که آنها ظرفیت خود را برای تعطیلات زودتر از حد معمول رزرو کرده اند و تا سال آینده مشتری جدید نمی گیرند.

این امر می تواند باعث شود كه حمل كنندگان سعی در ارسال ظرفیت اضافی از طریق خدمات پستی آمریكا داشته باشند ، اما این نیز می تواند مشكل ساز باشد ، زیرا این شبکه تحت فشار قرار گرفته است و اگر حمل كنندگان سفارشات سرریز خود را به شبكه آژانس ارسال كنند ، ممكن است برای مقابله با این مسئله مبارزه كند.

تیم Geiken ، مدیر Platinum Circle Partners ، یک شرکت مشاوره تدارکات ، گفت: “همه در بازار به دنبال ظرفیت بیشتر هستند.” “با کمترین استثنا ، هیچ کس پیدا نمی کند.”

ShipMatrix Inc. ، یک ارائه دهنده نرم افزار که اطلاعات حمل و نقل بسته را خرد می کند ، تخمین می زند که کمبود ظرفیت می تواند به طور متوسط ​​تا هفت میلیون بسته در روز بین روزهای شکرگذاری و کریسمس باشد.

اخبار مرتبط  شرکت واحد تولید کننده نفت آمریکا پرونده ورشکستگی را به دلیل بیش از 650 میلیون دلار بدهی COVID-19 تشکیل داد

Satish Jindel ، رئیس شرکت ، به NBC News گفت که کل ظرفیت حمل و نقل برای صنعت در این مدت 79.1 میلیون بسته در روز خواهد بود ، با 86.3 میلیون بسته به دنبال فضا. در سال گذشته ، ظرفیت کلی 65.3 میلیون بسته با 67.9 میلیون نفر به دنبال فضا بود.

سفارشات در خانه و قفل دولت باعث شده تا خریداران در خانه بمانند ، از فروشگاه ها خودداری کنند و به خرید آنلاین بپردازند. این فشار شبکه های زایمان را تحت فشار قرار داده و منجر به طولانی شدن زمان پردازش و تحویل شده است. شرکت های مخابراتی اغلب نمی توانند ظرفیت جدید را با امکانات جدید تقویت کنند زیرا روند برنامه ریزی اغلب به جای ماه ها به طول می انجامد.

فدرال اکسپرس به خرده فروشان و بازرگانان خواسته است تا فروش خود را برای افزایش شانس تحویل به موقع مشتری در روزهای مهم در تقویم تعطیلات و همچنین استخدام 70،000 کارمند اضافی برای تعطیلات برای تأمین تقاضا ، به فروش برسانند. طبق تحقیقاتی که از مشاوره Accenture انجام شده است ، 75 درصد از مصرف کنندگان اظهار داشتند که امسال قصد دارند حداقل برخی از خریدهای تعطیلات خود را در این سال انجام دهند ، در حالی که 10 درصد نسبت به سال گذشته 65 درصد بود.

یک راه حل ممکن این است که خرده فروشان به طور مساوی فروش خود را گسترش دهند. یکی از خرده فروشانی که چنین استراتژی را دنبال می کند ، آمازون است که فشار اصلی خود را در بازاریابی ، معروف به Prime Day ، در اکتبر ، می تواند برخی از حجم حمل و نقل را از پنجره های شلوغ تر جلو بکشد.