عکس: آمازون بلافاصله کلاه “زندگی سیاه مهم نیست” را به دنبال واکنش شدید حذف می کند

کسب و کار

URL کوتاه دریافت کنید

بازار آنلاین بین المللی آمازون پس از اجازه دادن به یک فروشنده شخص ثالث برای فروش کلاه های قابل حمل که روی آن تزئین شده “زندگی سیاه مهم نیست” خود را در مرکز یکی دیگر از مشکلات نژادپرستانه قرار داده است.

الكساندرا ویلسون ، وكیل دادگستری جنایتكار و خانواده از اسكس انگلیس ، در یك پست توئیتری گفت: “این مشكلی ندارد”

ویلسون به بی بی سی گفت: “چند نفر آن را گزارش دادند و مواد نژادپرستانه باید بلافاصله حذف شوند.”

“وب سایت هایی مانند آمازون قطعاً باید بررسی های بهتری را برای توصیف و عکس خود انجام دهند زیرا این اولین بار نیست که چنین چیزی اتفاق می افتد.”

ویلسون تنها شهروندی نبود که به سرعت وب سایت آمازون انگلیس را صدا کرد. دکتر Shola Mos-Shogbamimu ، وکیل و بنیانگذار انتشارات زنان در رهبری ، در یک پست در رسانه های اجتماعی یکشنبه ، جف بزوس را به شدت مورد انتقاد بازار و مدیر عامل قرار داد.

آمازون در بیانیه ای که بی بی سی به دست آورد گفت: “همه فروشندگان باید از دستورالعمل های فروش ما پیروی کنند و کسانی که این کار را انجام ندهند مشمول اقدامی از جمله حذف احتمالی حساب خود می شوند.

علاوه بر اینکه مورد حذف می شود ، به نظر می رسد که IMERIOi یا از بازار مجازی بوت شده است یا تصمیم گرفته شخصاً فروش شخص ثالث خود را با وب سایت متوقف کند. از زمان انتشار این مقاله ، خریدارانی که قصد دسترسی به ویترین فروشگاه فروشنده را دارند با نتیجه صفر مواجه می شوند.

این واکنش اخیر اندکی بیش از یک ماه پس از فراخوانی سایت آمازون در انگلیس برای بازاریابی کفش های لباس Floren رخ داد به رنگ “n **** قهوه ای”.

اخبار مرتبط  قیمت WTI ممکن است آینده آینده دوباره در منطقه منفی در NYMEX سقوط کند

دیوید لمی ، نماینده حزب کارگر در تاتنهام ، استدلال کرد که اگرچه عالی بود که آمازون پاسخ داد و مورد را برداشت ، اما شرکت باید روند بررسی بهتری را اجرا کند تا در آینده از شرایط مشابه جلوگیری شود.

“[G]با توجه به اینکه این کالا از ماه مارس در حال فروش است ، شما چه سیستم هایی برای بررسی توضیحات و عدم اجازه ارسال اصطلاحات توهین آمیز در وهله اول دارید؟ ” او در توییتر پرسید. “این دفعه اول نیست.”

علیرغم ادامه انتقادات ، بعید است که آمازون با واکنش اقتصادی روبرو شود – به ویژه با “روز نخست آمازون” آینده خود ، رویدادی 48 ساعته که گفته می شود سال گذشته 7 میلیارد دلار فروش داشته است. به گفته CNET ، اگرچه فروش سالانه فروشنده آنلاین معمولاً در ماه جولای انجام می شود ، اما این فروش به 13 اکتبر امسال برگردانده شده است.