طلبکاران بورس آتلانتیک تصمیم گرفتند 1.2 میلیارد پوند طرح امداد COVID-19 را به عنوان حامل مبارزه برای بقا رأی دهند

کسب و کار

URL کوتاه دریافت کنید

رأی انتقادی در میان هرج و مرج در بازار به دلیل بروز همه گیری های COVID-19 ، که شاهد بودجه های بیشماری بوده اند ، و حاملان بین المللی با کاهش درآمد و ضعف مسافر روبرو هستند.

رسانه های انگلیس روز سه شنبه گزارش دادند ، ویرجین آتلانتیک اکنون درمورد دریافت برنامه ای برای تجدید ساختار 1.2 میلیارد پوندی درمورد دریافت اعتبار برنامه اعم از طلبکاران تجاری ، مبلغ 50،000 پوند یا بیشتر ، تصمیم گیری کرده است.

این رای گیری در حالی صورت می گیرد که شرکت هواپیمایی مستقر در کراولی هشدار داد اگر رأی دهندگان نتوانستند طرح بازسازی را تصویب کنند ، در پایان ماه سپتامبر تمام می شود.

این خبر در حالی منتشر می شود که شرکت هواپیمایی در میان همه گیر کوراو ویروس مداوم ، که محدودیت هایی را در سفرهای قدرت های جهانی در ماه های اخیر شاهد محدودیت مسافر بود ، رنج می برد.

در صورت رأی دادن طلبكاران به معامله ، جلسه دادگاه در تاریخ 2 سپتامبر برای تصویب این اقدام برگزار می شود كه جلسه دادرسی آمریكا برای آینده نزدیک تعیین شده است.

این شرکت هواپیمایی انگلیس 51 درصد متعلق به ویرجین گروه سر ریچارد برانسون و 49 درصد از شرکت هواپیمایی Delta Airlines است. به گفته Proactive ، سر ریچارد موافقت کرده است به اضافه 200 میلیون پوند به همراه 170 میلیون پوند وام به همراه تعویق هزینه های دلتا و ویرجین با مبلغ 400 میلیون پوند اضافه کند.

اخبار مرتبط  ایالات متحده تصمیم دارد تا تحریم های اضافی در ونزوئلا را متوقف کند تا معاملات نفت کاراکاس را متوقف کند: گزارش

این خبر پس از آن منتشر شد كه ویرجین پس از درخواست نجات 1 میلیارد پوندی توسط دولت انگلستان طرد شد ، با اینكه داونینگ استریت اعلام كرد كه این وجوه را تنها به عنوان آخرین راه حل تأمین می كند.

این اقدام در مقایسه با قرارداد نجات 9 میلیارد یورویی آلمان با لوفت هانزا ، 10 میلیارد یورو فرانسوی Air France-KLM فرانسه و بسته 25 میلیارد دلاری واشنگتن برای صنعت حمل و نقل هوایی یک تضاد شدید است.

ویرجین آتلانتیک در ماه مه مجبور شد عملیات فرودگاهی گاتویک لندن را تعطیل کند و بیش از 3500 شغل را کاهش دهد ، همچنین در اوایل ماه اوت پرونده ورشکستگی فصل 15 در نیویورک را صادر کند.

وی گفت: “عدم اطمینان در هنگام پرواز از سر گرفته می شود ، همراه با شرایط بی سابقه بازار که توسط این بیماری همه گیر ایجاد شده است ، درآمد صنعت صنعت هواپیمایی جهانی و ویرجین آتلانتیک را به شدت کاهش داده است. بر این اساس ، شرکت هواپیمایی برای کاهش هزینه ها ، حفظ وجه نقد و حتی الامکان از هرچه بیشتر شغل ، اقدام قاطعانه ای انجام داده است. “

مشکلات بیشتر برای ویرجین گروه پس از آن است که آوانتی وست ساحل در ماه نوامبر سال گذشته بخاطر مشاجره با وزارت حمل و نقل بر سر قوانین بازنشستگی ، Virgin Trains را خریداری کرد و حق رای دادن ریلی ریچارد را پس از 22 سال خدمت به کار خود پایان داد.