شرکت هواپیمایی متحده برای تشویق واکسیناسیون COVID-19 در ایالات متحده از قرعه کشی ‘شات شما برای پرواز’ رونمایی کرد

کسب و کار

URL کوتاه دریافت کنید

https://cdn1.img.sputniknews.com/img/07e5/05/19/1082987373_0:320:3073:2048_1200x675_80_0_0_eb6687ef1fcdb31f4a2400bba0d56843.jpg

اسپوتنیک بین المللی

https://cdn2.img.sputniknews.com/i/logo.png

https://sputniknews.com/business/202105251082987404- خطوط هوایی-متحد-از-عکس-شما-برای-پرواز-در-قرعه کشی -ها-برای-تشویق-انجام-واکسیناسیون-های-19-در-ما /

با کاهش میزان واکسیناسیون COVID-19 در ایالات متحده ، تعدادی از شرکت های آمریکایی کمپین های تبلیغاتی مرتبطی را آغاز کرده اند. طی ماه های اخیر ، مک دونالد ، اوبر ، کریسپی کرمه و شاک شاک تلاش های خود را برای تشویق آمریکایی ها برای استفاده از واکسن COVID-19 آغاز کرده اند.

یونایتد ایرلاینز روز دوشنبه اعلام کرد که به اعضای برنامه وفاداری واکسینه شده فرصت برنده شدن پروازهای رایگان برای سفر یک ساله را ارائه می دهد.

اسکات کربی ، مدیرعامل یونایتد در بیانیه ای گفت: “ما افتخار می کنیم که به سهم خود برای تشویق مردم برای گرفتن شلیک خود عمل کنیم.”

این کمپین تبلیغاتی در حمایت از تلاش های چند میلیارد دلاری آموزش عمومی است که توسط دولت جو بایدن ، رئیس جمهور ایالات متحده آغاز شده است.

برای برنده شدن ، اعضای جدید یا موجود “MileagePlus” باید کارت واکسیناسیون COVID-19 خود را تا 22 ژوئن در برنامه تلفن همراه یا وب سایت United بارگذاری کنند.

کربی افزود: “با تشکر از واکسن ، مقصدهای بیشتری برای مسافرت باز می شوند – و ما می دانیم که مشتریان ما مشتاق پرواز هستند.” “ما هیجان زده ایم که به مردم یک دلیل دیگر برای واکسیناسیون ارائه می دهیم تا آنها بتوانند با دوستان و خانواده خود متحد شوند و یا از تعطیلات طولانی مدت که انتظار می رود فقط یک گل خورده باشد استفاده کنند.”

این شرکت هواپیمایی به تعدادی از شرکت ها پیوست که کمپین های تشویق واکسیناسیون COVID-19 را آغاز کرده اند ، از جمله Shake Shack ، McDonald’s و OKCupid.

روز جمعه ، Shake Shack کمپین “Get Vaxxed، Get Shack” را ارائه داد که به مشتریان واکسینه شده سیب زمینی سرخ کرده رایگان با خرید ساندویچ خود ارائه می داد. مشتریان برای دریافت تبلیغات باید کارت واکسن COVID-19 خود را ارائه دهند.

علاوه بر این ، مک دونالد در اوایل این ماه از کمپین “ما می توانیم این کار را انجام دهیم” رونمایی کرد – تلاشی که با تلاش چند میلیارد دلاری آموزش عمومی دولت رئیس جمهور ایالات متحده جو بایدن پشتیبانی می شود.

این شرکت مستقر در ایالات متحده علاوه بر ارائه بسته بندی با مضمون واکسن روی محصولات خود ، از بیلبورد تبلیغاتی واکسن در میدان تایمز نیویورک نیز رونمایی خواهد کرد.

اخبار مرتبط  هواوی کارخانه تجهیزات شبکه را در فرانسه به عنوان جنگ اتحادیه اروپا برای سیاست های فنی در مورد شرکت چینی احداث می کند