شرکتهای هواپیمایی آمریكا 30 درصد كارمندان را به عنوان حامل كاهش می دهند و انتظار می رود سالیانه از دست دادن سود در میان COVID-19

کسب و کار

URL کوتاه دریافت کنید

سه خط هوایی بزرگ اعلام کرده اند که از ترس اینکه احتمال بهبودی پس از COVID-19 ممکن است بیش از حد انتظار باشد طول می کشد 30 درصد از کارگران خود را کاهش دهد. این خبر هشدارهای سود صادر شده از دو شرکت اصلی حامل بریتانیا در ماه آوریل است که قصد دارند تا 15،000 شغل را کاهش دهند.

شرکت هواپیمایی آمریکایی هواپیمایی آمریكا اعلام كرد انتظار دارد كه تقریباً 30 درصد از نیروی كار خود را كاهش دهد ، نامه ای به كارمندان كه روز پنج شنبه علنی شده است به نقل از رویترز.

شرکت هواپیمایی هواپیمایی امیدوار است که برخی از اخراج ها را از طریق دو بسته افزونگی داوطلبانه انجام دهد.

در این گزارش آمده است: در یک بسته بندی ، یک سوم پرداخت شش ماه و پنج سال مزایای سفر ارائه می شود ، و دیگری ارائه یک سوم پرداخت تا سه ماه ، 21 ماه مزایای سلامتی و 10 سال مزایای سفر.

علاوه بر این ، افزونگی داوطلبانه شامل سه ماه قطع ، یک سال مزایای مسافرت و عدم حمایت از مزایای سلامتی COBRA خواهد بود که حقوق و دستمزد در 1 اکتبر پایان می یابد ، اما کارمندان ارشد پیشنهادات جداگانه ای دریافت می کنند.

رویترز گزارش داد که شرکت هواپیمایی یونایتد ایرلاینز ، رقیب آمریکایی ، گفت که همچنین باید کارمندان مدیریت و اداری را 30 درصد کاهش دهد.

الیز ابروئین ، معاون اجرایی مردم و نامزدهای جهانی ، در بیانیه ای در نامه نوشت ، شرکت هواپیمایی آمریکایی همچنین قصد دارد یک شرکت هواپیمایی کوچکتر را برای آینده قابل پیش بینی برنامه ریزی کند.

بودجه حامل های اروپایی EasyJet ، Eurowings از خواستگاری پیروی کنید

این خبر در حالی منتشر می شود که شرکت کم هزینه EasyJet در انگلیس روز پنجشنبه اعلام کرد که قصد دارد تقریباً 30 درصد از نیروی کار خود را در میان آشفتگی بازار صنعت حمل و نقل هوایی از بیماری همه گیر COVID-19 کاهش دهد.

یوهان لوندگرن ، مدیر اجرایی EasyJet گفت: “ما می دانیم که این زمانها بسیار دشوار است و باید تصمیمات بسیار دشواری را بگیریم که بر مردم ما تأثیر بگذارد ، اما ما می خواهیم از هر مشاغل تا حد امکان محافظت کنیم.” بیانیه ای ، با افزودن اینكه این شركت “طی روزهای آینده” مشورت كارمندان را آغاز می كند.

این خبر درحالی است که شرکت بودجه اقدامات متعددی را انجام می دهد ، از جمله شروع مجدد پروازها در 15 ژوئن و مهلت تحویل تقریبا 24 فروند از 131 فروند هواپیما که تا سال 2023 انتظار می رود.

اخبار مرتبط  Dow اسلاید 730 امتیاز به عنوان موارد COVID-19 ایالات متحده Skyrocket ، ایالات متحده بازگشایی مجدد

این تصمیم با وجود استیلیوس حاجی-ایانو بنیانگذار و سهامدار اصلی تصویب شد که در نامه ای سرگشاده در اوایل آوریل با اعتراض ابراز کرد که شرکت باید سفارشات را لغو کند.

شرکت تابعه Lufthansa ، Eurowings نیز گفت که با وجود اینکه دولت آلمان مجدداً این شرکت را با بسته ی نجات 9 میلیارد یورویی یك شركت بازپرداخت كرده ، تقریباً یك سوم از نیروی كار خود را در مقر خود در دوسلدورف كاهش می دهد.

جنس بیسوف ، مدیر اجرایی Eurowings گفت: “ما حدود 1000 نفر کارمند در دفتر مرکزی داریم و از این تعداد 300 نفر را کاهش می دهیم” ، گفت که مدیر اجرایی یوروویینگ ، 25 ژانویه در یک رویداد آنلاین ، افزود: بازگشت به ظرفیت قبل از COVID19 حدود 2023 پیش بینی شده است.

این خبر در بیانیه هایی در ماه آوریل از لوفت هانزا مبنی بر نیاز به 10،000 پرسنل به دست می آید ، زیرا انتظار می رود در میان برخی از بزرگترین خسارات در تاریخ 65 ساله این شرکت ، 10 درصد بازده پایین و عوامل بار در آن پایین بیاید.

صنعت طاعون عدم قطعیت بخش هوانوردی

این خبر پس از آن است که دیوید کالهون ، رئیس اجرایی بوئینگ در مصاحبه ای در ماه مه گفت که سفرهای هوایی ممکن است در سال 2020 به حالت عادی برنگردد ، و افزود که او انتظار داشت یک شرکت هواپیمایی اصلی ایالات متحده “به احتمال زیاد” در ماه سپتامبر به هم بخورد.

بوئینگ روز چهارشنبه اعلام کرد 12000 کارگر را در طی چند هفته آینده کاهش می دهد ، در حالی که 7000 شغل در هفته جاری به دلیل بیماری همه گیر و ریزش ناشی از بحران 737 MAX ، که 346 مسافر در دو پرواز کشته شدند ، محروم می شوند.

انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی اعلام کرده است که سفرهای هوایی محدود در نیمه دوم سال 2020 از سر گرفته می شود ، اما انتظار بازگشت خدمات بین المللی را نداشته و در نتیجه 314 میلیارد دلار درآمد صنعت کاهش یافته است. چندین شرکت حمل کننده مانند ویرجین استرالیا ، هواپیمایی مونارچ ، فلای ، لاتام آمریكا و غیره به دلیل Brexit و همه گیری های مداوم ، بر سر ناپایداری بازار افتادند.