سیلند پایتخت ، Tencent به سرمایه گذاری مشترک برای تقویت کالاهای انگلیسی در بازار بزرگ مصرف کننده چینی راه اندازی کرد

کسب و کار

URL کوتاه دریافت کنید

این دو شرکت برای افزایش تبلیغات برای بسیاری از مارک های خارجی خارجی که در سرزمین اصلی چین فعالیت می کنند ، در زمینه تولید فیلم کوتاه همکاری کرده اند. این خبر درحالی صورت می گیرد که بسیاری از شرکت های خارجی به دنبال تصاحب سهم یکی از بزرگترین بازارهای مصرفی جهان هستند.

سهام شرکت سرمایه گذاری بریتانیا Sealand Capital Galaxy Ltd پس از اعلام این خبر که می تواند با سرمایه گذاری غول فناوری چینی Tencent به سرمایه گذاری مشترک بپردازد ، 181 درصد به 1.45 صدم رسید.

مشارکت با یارانه Tencent به نام Tengwuyang با هدف ایجاد راه حل هایی برای مشاغل خارجی که کالاها و خدمات خود را در چین می فروشند از طریق سیستم عامل های محبوب ویدیویی موبایل چینی مانند TikTok و Kuaishou که به ترتیب 400 میلیون و 216 میلیون کاربر فعال روزانه دارند ، مطابق آمارهای ذکر شده توسط Sealand Capital است.

به گفته این شرکت ، سیستم عامل های دیگر مانند WeChat Moment ، Tencent Video و Weibo همچنین “تقویت مصرف کننده در چین” را تقویت می کنند و با رهبران افکار عمومی و تأثیر گذاران اجتماعی همکاری می کنند.

Tenet فیلم های کوتاه تولید می کند و از سال 2019 با شرکت تابعه Sealand Capital ، New Sky Global Media Ltd. همکاری می کند.

این شرکت گفت که شرکت هایی مانند Tengwuyang همچنین می توانند شبکه های زنجیره تأمین کسب و کار (B2B) و هزینه های پایین تر راه اندازی و نیروی انسانی در بازار گسترده تجارت الکترونیکی چین ایجاد کنند.

“ما از این موضوع بسیار هیجان زده هستیم [joint venture] ما با شریک قابل اعتماد خود Tenet راه اندازی کرده ایم که در بازار برنامه های کوتاه ویدیویی ارائه فوق العاده ای دارد. ما می توانیم مجموعه مهارت های آنها را برای ایجاد یک پل دیجیتالی بین مصرف کنندگان چینی و بازرگانان خارجی اهرم کنیم. “نلسون لاون ، رئیس اجرایی سیلند سرمایه در بیانیه ای گفت.

اخبار مرتبط  رئیس صندوق ثروت روسیه برنامه های دیدار با وزیر امور خارجه امارات را تأیید کرد

آقای قانون افزود ، این شرکت سرمایه گذاری “به طور فعال بازاریابی” به مارک های انگلیس ، “به ویژه مواردی که تاکنون در چین فروخته نشده است و به دنبال دستیابی به آن بازار پرسود و بزرگ است” ، دادگستری آقای حقوقی افزود.

به گفته این مدیر ارشد ، محصولات انگلیس به دلیل “شهرت کیفیت و نادر بودن نسبی” در بین مصرف کنندگان چینی “بسیار محبوب بودند” و افزود: تلاش برای ورود به بازار چین “کم خطر ، کمبود منابع و مقرون به صرفه” بود.

این خبر در حالی صورت می گیرد که سرمایه گذاری بسیاری از شرکت های خودروسازی برقی در میان همه گیری های COVID-19 از جمله تسلا موتور ، فولکس واگن AG و BMW در چین افزایش یافته است.

تسلا گزارش داد که رکورد فروش بالایی از مدل ها در چین فقط پنج ماه پس از شروع کارخانه از کارخانه Gigafactory 3 خود در شانگهای ، با اعلام بیش از 11،000 ثبت نام جدید خودرو در ماه مه ، طبق اعلام چندین انجمن اتومبیل.

طبق گزارش ها ، فولکس واگن AG در ماه ژوئن با سرمایه گذاری مشترک با شرکت خودروهای برقی چینی JAC Motors در ژوئن ، 2 میلیارد یورو تعهد کرد که غول های خودرو با هدف تولید 5 مدل وسیله نقلیه الکتریکی تا سال 2025 برای پاسخگویی به نیازهای سرزمین اصلی و ساخت باتری های جدید.