ساخت درجه: فرودگاهها ممکن است خط مشی تست Pass-Fail COVID-19 را به عنوان راه اندازی مجدد بخش سفر مشاهده کنند – IATA

کسب و کار

URL کوتاه دریافت کنید

پروتکل های آزمایش باید طبق دستورالعمل های جدید با هدف کاهش خطر انتقال COVID-19 در سفرهای هوایی و جلوگیری از موانع “اقتصادی یا لجستیکی” برای سفر ، کار کنند ، یکی از بزرگترین انجمن های هواپیمایی در این هفته اعلام کرد.

اتحادیه بین المللی حمل و نقل هوایی (IATA) روز چهارشنبه گفت ، مجموعه جدیدی از معیارها برای آزمایش مسافران در میان همه گیری های در حال انجام COVID-19 باید نتایج سریع را به دست آورد و در مقیاس با “دقت بسیار بالایی” انجام شود.

این اعلامیه به دنبال مجموعه جدیدی از دستورالعمل های منتشر شده توسط سازمان بین المللی هواپیمایی کشوری (ایکائو) است که به دولتها توصیه می کند ضمن اطمینان از ایمنی مسافر ، صنعت هواپیمایی را مجدداً راه اندازی کنند.

آزمایش واکنش زنجیره ای پلیمری (PCR) ، که وجود ویروس COVID-19 را در بدن تشخیص می دهد ، می تواند مسافران را از افراد آلوده از کشورهای پرخطر محافظت کند و از اقدامات مزاحم بیشتر مانند قرنطینه جلوگیری کند ، اما یک الزام نبود. اضافه.

“شرکت های هواپیمایی متعهد هستند که خطرات انتقال COVID-19 را از طریق سفرهای هوایی کاهش دهند و آزمایش COVID-19 می تواند نقش مهمی داشته باشد. اما باید مطابق با راهنمایی جهانی شروع مجدد ایكائو با هدف تسهیل سفر انجام شود. سرعت ، مقیاس و دقت مهمترین معیارهای عملکرد برای آزمایش به صورت مؤثر در فرآیند سفر است. “الکساندر دو جونیاک مدیر کل و مدیر اجرایی IATA گفت.

سیستم جدید چگونه کار خواهد کرد؟

طبق اطلاعات IATA ، مسئولان بهداشت عمومی آموزش دیده باید آزمایش COVID-19 را در کمتر از یک ساعت انجام دهند ، صدها آزمایش در ساعت از طریق نمونه های بزاق برای کارایی. آزمایشات مثبت و منفی کاذب باید زیر 1 درصد باقی بماند.

اخبار مرتبط  برنامه های تجاری آلمان برای انتقام جویی در برابر تحریم های ایالات متحده در جریان Nord 2 - انجمن

فرودگاه ها از تست “مسافرهای آماده پرواز” برای پرواز 24 ساعت قبل از سفر ، با آزمایشاتی که هنگام عزیمت توصیه می شود ، بهره مند می شوند. به گفته وی ، انتقال داده های نتایج آزمایش باید به همان میزان کارآمد با ویزای الکترونیکی کارایی داشته باشد.

اما دولتها باید بخاطر اختلاف در هزینه های آزمایش در اتحادیه اروپا ، هزینه سیستم تست را آنگونه که سازمان بهداشت جهانی (WHO) بیان کرده است ، بپردازند. این انجمن می گوید ، مسافرتها ممکن است هنگام آزمایش مثبت برای COVID-19 مجاز به سفر نباشند ، اما شرکت های هواپیمایی می توانند انعطاف پذیری را برای مصرف کنندگان از قبیل پرواز مجدد پرواز یا ارائه بازپرداخت ارائه دهند.

IATA نتیجه گرفت که خطوط هوایی همچنین نباید برای جبران یا مجازات مسافران با جریمه یا مجازات های دیگر ، ملزم شوند.

این اقدامات جدید پس از آن صورت گرفت كه سازمان صنعت جهانی حمل و نقل هوایی 419 میلیارد میلیارد سود یا 50 درصد در سال 2020 از دست داده است كه 84 میلیارد دلار كل تلفات و تقاضای مسافرتی 54 درصد كاهش یافته است.

خطوط هوایی متعددی از جمله Flybe ، Virgin Australia ، Monarch Airlines و دیگران به دلیل عدم اطمینان بازار به دلیل Brexit و همه گیری های در حال انجام ، به راحتی جابجا شده اند که EasyJet ، Virgin Atlantic و سایر شرکت های مخابراتی هشدارهای بیشتری را برای این شرکت صادر کرده اند.

شرکتهای هواپیمایی آمریكایی ، یورووینینگ و easyJet همچنین اعلام كردند كه به دلیل بروز بحران ، 30 درصد كارمندان را كاهش می دهند.