روسیه و چین در پی کاهش شدید میزان ترافیک جهانی ، تقاضای بهبود مسافر را دارند

کسب و کار

URL کوتاه دریافت کنید

بزرگترین سازمان جهان به نمایندگی از صنعت حمل و نقل هوایی گفت که دولتها در میان همه گیر COVID-19 در حال وقوع در حال گسترش هستند و تقاضای مسافران در “سطح بسیار پایین” باقی مانده است ، مجدداً مرزها را باز کرده و اقدامات امدادرسانی را انجام دهند.

انجمن حمل و نقل هوایی بین المللی روز سه شنبه اعلام کرد که درآمد مسافران در صنعت هواپیمایی جهانی با بازارهای داخلی ، به ویژه در روسیه و چین ، همراه با شروع مجدد بازار در منطقه شینگن اتحادیه اروپا افزایش یافته است.

انجمن مستقر در مونترال اعلام کرد ، کیلومترهای مسافرتی درآمد (RPK) در مقایسه با سال 2019 ، 79.8 درصد ایستاده است ، با وجود بهبود جزئی نسبت به افت 86.6 درصدی سال گذشته.

اما سایر بازارهای بین المللی تغییرات کمی نشان دادند ، ظرفیت مسافر و ضریب بار در ماه ژوئیه به ترتیب 70.1 و 57.9 درصد کاهش یافت ، در زیر سطح ثبت شده در سال قبل.

تقاضا برای مسافران جهانی نیز 91.9 درصد در مقایسه با جولای سال گذشته کاهش یافته است ، که فقط 4.9 واحد درصد کمتر از ماه ژوئن در 96.8 است.

محدودیت سفر با آرامش در منطقه شینگن اروپا شاهد تقاضا در ماه جولای 87.1 درصد کمتر از سال 2019 بود که نسبت به ماه ژوئن 9.6 واحد افزایش داشت.

این اعلامیه در حالی صورت می گیرد که صنایع هواپیمایی و مسافرتی نسبت به محدودیت های سفر دولت و اقدامات قرنطینه ای ، که همچنان “نابودی تقاضای سفر” را ادامه می دهد ، ناامید شده اند.

چنین ناامیدی هایی در اوج فصل مسافرت تابستانی “ناامیدکننده” در نیمکره شمالی یافت شده است ، که منجر به “حداقل” پیشرفت در ترافیک هوایی نسبت به ماه مه و ژوئن می شود.

اخبار مرتبط  وقتی روسیه و چین یک اتحاد مالی جدید را تشکیل می دهند ، آیا دلار برای سقوط درآمده است؟

اما میزان ترافیک حامل چینی نسبت به سال قبل 28.4 درصد کاهش یافته است که علت آن شیوع مجدد COVID-19 است و حجم عادی آن از اواسط ژوئیه از سر گرفته شده است.

ترافیک خطوط هوایی داخلی در روسیه در ماه جولای تنها 17.7 درصد کاهش یافته است ، که در مقایسه با ژوئن 58 درصد بهبود چشمگیری داشته است و با کاهش نرخ کرایه داخلی و افزایش تقاضای گردشگری ملی افزایش یافته است.

“بحران تقاضا در ماه جولای با کمی استراحت ادامه یافت. با اقامت در هر چهار مسافر هوایی در خانه ، این صنعت تا حد زیادی فلج است. الكساندر دو جونیك ، مدیر كل و مدیر اجرایی یاتا در بیانیه ای گفت ، دولتها با بازگشایی و بستن مرزها یا برداشتن و تحمیل دوباره قرنطینه ها به بسیاری از مصرف كنندگان اطمینان نمی دهند كه برنامه های سفر خود را تنظیم كنند و نه شركت های هواپیمایی برای بازسازی برنامه ها.

این خبر پس از بررسی یاتا در ماه ژوئیه دریافت که 58 درصد مسافران از مسافرت در میان بیماری همه گیر اجتناب می کنند ، 33 درصد پاسخ می دهند که از سفر در آینده اجتناب می کنند.

این انجمن به نمایندگی از 82 درصد صنعت هواپیمایی در ژوئن از معیارهای “پرواز خود” رونمایی کرد که به طور مشترک با سازمان هواپیمایی کشوری بین المللی (ICAO) منتشر شد و رهبران صنعت و دولت ها را به راه اندازی مجدد کار با اقدامات نظیر غربالگری دما ، پوشش اجباری صورت دعوت کرد. و بهداشت هواپیما ، از جمله