راه برای بازیابی: نقشه راه جدید مشترک با هدف یافتن تعادل در مورد امنیت عمومی ، راه اندازی مجدد بخش سفر

براساس آخرین گزارش ها ، دو سازمان هواپیمایی حمل و نقل هوایی به نیروها پیوسته اند تا گزارشی را با هدف بازگرداندن تجارت به صنعت مسافرتی که در معرض بیماری همه گیر کروناویروس قرار دارد ، صادر کنند.

اتحادیه جهانی و بین المللی حمل و نقل هوایی (IATA) شورای فرودگاه های بین المللی (IATA) روز سه شنبه نقشه راه برای بازگشایی بخش هواپیمایی جهانی در میان همه گیری های COVID-19 را اعلام کرد.

در این بیانیه آمده است: مجموعه ای از اقدامات لایه ای در کل سفر مسافر ، خطرات انتقال عفونت COVID-19 در فرودگاه ها و هواپیماها را به حداقل می رساند ، همچنین از جلوگیری از برخورد مراکز مسافرتی در مراکز مسافرتی جلوگیری می کند.

این اقدامات باید “در سطح جهانی سازگار باشد و در صورت لزوم تحت بررسی مداوم ، بهبود و حذف” باشد.

ACI و IATA اعضاء اصلی کارگروه بازیابی حمل و نقل هوایی COVID-19 (سبد خرید) به رهبری شورای سازمان بین المللی هواپیمایی کشوری (ایکائو) هستند.

دستورالعمل نقشه راه پیشنهادی توسط ACI ، IATA

این گزارش چندین پروتکل از عزیمت به مقصد را توصیه می کند ، از جمله محدود کردن دسترسی به ساختمان های ترمینال برای کارمندان و مسافران ، با استثنائات.

کارمندان آموزش دیده دولت غربالگری دما را در نقاط ورودی ترمینال انجام می دهند و مسافت اجتماعی در فرآیند مسافر ، از جمله صف ها ، این روند را تسهیل می کند.

طبق مقررات محلی ، مسافران باید از ماسک مخصوص کارکنان فرودگاه استفاده کنند.

گزینه های سلف سرویس برای ورود به سیستم ، برای کاهش نقاط تماس و صف تشویق می شوند. روشهای کارآمد در شبانه روزی با دسترسی مجدد به دروازه می تواند ازدحام هنگام شبانه روزی را کاهش دهد و مناطقی که دارای ترافیک بالا طبق مقررات محلی هستند ، از بین بروند.

ورودی ها غربالگری دمای بیشتری را توسط مقامات محلی دریافت می کنند ، و فن آوری های بیومتریک و برنامه های تلفن همراه کنترل مرز و گمرک را در صورت امکان ، به همراه ردیابی مخاطب و سایر اقدامات قوی ، تسهیل می کنند.

اظهارات رهبران صنعت هواپیمایی در مورد دستورالعملهای جدید نقشه راه

آنگلا گیتنز ، مدیرکل جهانی ACI در بیانیه ای گفت: فرودگاه ها و خطوط هوایی با ICAO و بخش حمل و نقل هوایی همکاری کرده اند تا “بزرگترین چالشی که تاکنون با آن روبرو بوده اند” را برطرف کنند و همزمان گسترش COVID-19 را متوقف کنند.

وی افزود: در حال حاضر هیچ اقدام واحدی وجود ندارد که بتواند همه خطرات ناشی از راه اندازی مجدد سفرهای هوایی را کاهش دهد اما ما معتقدیم که یک رویکرد جهانی مبتنی بر نتیجه ، مؤثرترین روش تعادل کاهش ریسک با نیاز به باز کردن اقتصاد و فعال کردن آن است. مسافرت رفتن.”

اخبار مرتبط  AstraZeneca’s Shares 1.5٪ پس از مرگ داوطلب آزمایش واکسن COVID-19 کاهش یافت

الكساندر دو ژونیك ، مدیر كل و مدیر عامل IATA گفت ، ایمنی “اولویت اصلی” بهداشت عمومی بود.

وی افزود: “برقراری اتصال هوایی برای راه اندازی مجدد اقتصاد جهانی و مجدداً وصل كردن مردم بسیار مهم است. رویكردی لایه بردار ما از اقدامات توصیه شده توسط فرودگاه ها و خطوط هوایی از بهداشت عمومی در عین ارائه یك روش عملی برای شروع مجدد تدریجی عملیات ، محافظت می كند.”

خطر انتقال در هواپیما “بسیار کم” بود و IATA برای جلوگیری از تبدیل شدن صنعت حمل و نقل هوایی به “منبع مهمی” از شیوع COVID-19 بیشتر تصمیم گرفته بود.

“ما به طور مستمر با دولت ها کار می کنیم تا اطمینان حاصل شود که هرگونه تدابیری که در این زمینه اعمال شود ، به طور مداوم و با پشتوانه علمی انجام می شود. این مهم برای بازگرداندن اعتماد عمومی است ، بنابراین می توان مزایای حمل و نقل هوایی را با خیال راحت از بین برد.”

این خبر درحالی صورت می گیرد كه شركتها و سازمانهای متعددی در صنعت حمل و نقل هوایی گزارش از دست دادن سود 314 دلار یا 55 درصد از كل درآمدها گزارش كرده اند ، با ترافیك هوایی محدود كه به طور بالقوه در نیمه دوم سال 2020 از سر گرفته می شود.

دیوید کالهون ، رئیس اجرایی بوئینگ ، که این شرکت را در ژانویه در میان بحران جاری 737 MAX به عهده گرفت ، در مصاحبه ای گفت که سفرهای هوایی ممکن است در سال 2020 بهبود نیافته ، و افزود که او انتظار داشت یک هواپیمایی بزرگ آمریکا در ماه سپتامبر به هم بخورد.

چندین شرکت هواپیمایی بین المللی ، از جمله Flybe ، ویرجین استرالیا ، شرکت هواپیمایی Monarch و دیگران در سال های اخیر به دلیل Brexit و همه گیری مداوم در مورد اخطار سود و بازاری ناپایدار ، در سال های اخیر به سر کار آمدند. اعدام کنندگان برجسته از ویرجین آتلانتیک و EasyJet نیز هشدارهای مشابه صادر کرده اند و از دولت حمایت می کنند تا سودآور باشد.

کریس گواتر ، دستیار مدیر IATA ، گفت: “اگر خطوط هوایی زیر فعالیت خود قرار بگیرند ، فرصتی برای آن وجود نخواهد داشت و این به اقتصاد جهانی آسیب می رساند. بنابراین بسیار مهم است که دولت ها در این زمان برای کمک به صنعت گام بردارند.” ارتباطات ، در آن زمان گفت.