در میان عملکرد بازار دلپذیر ، برنامه های Boeing برای شروع آزمایش های پرواز مجدد 737 MAX

کسب و کار

URL کوتاه دریافت کنید

این غول هوافضا ، که از دست دادن اعتماد به نفس پس از سقوط دو فروند هواپیمای 737 MAX برمی خیزد ، در نتیجه رکود اقتصادی جهانی که توسط همه گیر کوروی ویروس ایجاد شده است ، مشکلات مالی این کشور را چند برابر می کند.

به گزارش رویترز ، خلبانان و خدمه اداره هواپیمایی هواپیمایی فدرال آمریكا پیش بینی می كنند كه گواهینامه هواپیماهای مسافربری 737 MAX مشكل بوئینگ را آغاز كنند ، با استناد به اشخاصی كه گفته می شود با اوضاع آشنا هستند.

انتظار می رود روند آزمایش سه روزه ، که از روز دوشنبه آغاز می شود ، در Boeing Field در خارج از سیاتل آغاز شود و هواپیما را در شرایط مختلف مانور اضطراری مختلف ارزیابی کند. بعداً روز یکشنبه ، رویترز با استناد به یک ایمیل آژانس به کنگره ، تأیید کرد که آزمایش های پرواز معتبر مجوز شروع به کار کند.

پیش بینی می شود این پروازها در ایالت واشنگتن و همچنین خط ساحلی اقیانوس آرام انجام شود و شامل تحریک نرم افزار پیشگیری از غفل بدنام شده که تصور می شود باعث سقوط Lion Air Flight 610 در اکتبر سال 2018 و پرواز هواپیمایی اتیوپیان پرواز 302 در مارس 2019 شود. با این حادثه 346 نفر کشته شدند که بر روی این دو هواپیما قرار داشتند.

آزمایش FAA پس از صدها ساعت آزمایش داخلی Boeing در هر دو شبیه ساز پرواز و هواپیمای آزمایش آغاز می شود.

تلاش برای اعتبارسنجی در اواخر ماه گذشته در تلاش برای جلوگیری از اخراج های بیشتر و کاهش تولید ، تولید مجدد 737 MAX را در کارخانه خود در Renton در واشنگتن از سر گرفت.

هنگامی که قصد داشت هواپیمای هوایی پرچمدار بوئینگ شود ، هواپیمای 737 MAX از بهار گذشته در سراسر جهان برپا شده است و کنگره در مورد تصادفات مربوط به هواپیما تحقیق می کند در حالی که خلبانان و خانواده های کشته شده در بلایای طبیعی اقدام به طرح دعوا در کلاس کردند. زمین گیر شدن هواپیما تا به امروز منجر به 19 میلیارد دلار درآمد از دست رفته شده است که این ضررها ناشی از بحران اقتصادی اخیر است.

اگر آزمایش موفقیت آمیز باشد ، پیش بینی می شود که FAA چندین هفته بیشتر از تجزیه و تحلیل داده ها را صرف کند تا قبل از اینکه مدیر FAA استیو دیکسون اعتبار خود را تأیید کند. در هر صورت ، بنا به گفته منابع رویترز ، هواپیما تا حداقل ماه سپتامبر به عنوان پرواز آماده پذیرفته نخواهد شد ، به ویژه با توجه به اینکه تعدادی از مشکلات به غیر از نرم افزار ضد غرفه معیوب با هواپیما پیدا شده است.

در اوایل ماه جاری ، کورتیس اوبانک ، مهندس سابق پرواز بوئینگ که سوت معطوف به کارش بود ، پیش از قانونگذاران آمریکایی شهادت داد که بوئینگ و FAA مکرراً در طی صدور گواهینامه اولیه 737 MAX نگرانی های ایمنی را نادیده گرفته اند ، و این واقعیت را پوشش می دهد که “طراحی دوره 1960s گفته می شود 737 “استانداردهای نظارتی فعلی یا مفهوم مدرن ایمنی حمل و نقل هوایی را رعایت نمی کند.”

اخبار مرتبط  آمازون برای جذب 7000 کارگر انگلستان در میان نگرانی های مطرح شده در مورد شرایط کامیون های زنجیره تأمین

Ewbank که در سال 2015 در اعتراض به نقص طراحی در 737 MAX از این شرکت استعفا داد ، از FAA خواست تا روند صدور گواهینامه خود را بهبود ببخشد ، و کانالهایی ایجاد کند که از طریق آن کارمندان می توانند نگرانی های اخلاقی را فاش کنند.

شهادت مهندس پس از نشت یادداشت داخلی در ژانویه که در آن 737 MAX توسط کارکنان شرکت به عنوان هواپیما “طراحی شده توسط دلقک هایی که به نوبه خود تحت نظارت میمون ها منفجر شده اند ، منفجر شد.”