در حالی که کشتی ایتالیایی انگشتان پا را در آب فرو می برد ، صنعت کروز با ضرر جهانی 50 میلیارد دلار روبرو می شود

کسب و کار

URL کوتاه دریافت کنید

صنعت cruiseliner از سال 2018 از “رشد قوی” برخوردار بوده است اما همه گیر ویروس کرونا آن را به یک طرف پهلو داده است. پس از گزارش COVID-19 ، در ماه مارس هزاران گردشگر در کشتی های تفریحی در آمریکای لاتین ، کارائیب و خاور دور گرفتار شدند.

انجمن بین المللی خطوط کروز (CLIA) می گوید که خاموش شدن جهانی ناشی از شیوع ویروس کرونا باعث شد که این صنعت حدود 50 میلیارد دلار هزینه داشته باشد و منجر به از دست دادن 334000 شغل شود.

صنعت کروز در مارس هنگامی که ویروس در چندین کشتی کشف شد که پس از آن ممنوع بود از اتصال در کشورها در برنامه سفر خود استفاده کند ، چرخش زیادی پیدا کرد.

©
AP Photo / Lynne Sladky

در حالی که کشتی تفریحی کاراندوال Holland America Zaandam در هنگام شیوع ویروس کرونا ، پنجشنبه ، 2 آوریل 2020 ، در فورت لادردیل ، فلوریدا ، در Port Everglades لنگر می اندازد ، یک آمبولانس حرکت می کند.

بیماری همه گیر منجر به لغو گسترده رزروها شد و نشانه کمی از علاقه مندان به سفر دریایی برای فصل زمستان است.

Costa Cruises با بدترین کابوس روابط عمومی روبرو است – 180 شکایت توسط مسافران فرانسوی مطرح شده و خانواده های سه مسافری که در ماه مارس بر اثر COVID-19 در کشتی کاستا ماگیکا جان خود را از دست داده اند ، به دلیل قتل قتل شکایت کرده اند.

روز یکشنبه ، 6 سپتامبر ، کشتی تفریحی ایتالیایی Costa Deliziosa برای گشت در آدریاتیک از بندر تریست حرکت کرد و فقط مسافران ایتالیایی مجاز بودند.

پروتکل های سختگیرانه جدیدی وجود داشت – مسافران باید قبل از سوار شدن برای COVID-10 آزمایش شوند ، باید پرسشنامه های بهداشتی دقیق را پر کنند و دمای آنها را به طور منظم هنگام حضور در هواپیما اندازه گیری کنند.

خدمه – که همگی از نظر ویروس آزمایش شده بودند – قبل از عزیمت 14 روز در قرنطینه بودند.

قوانین فاصله اجتماعی نیز در Costa Deliziosa وضع شده است که به این معنی است که تعداد محدودی می توانند از استخرها ، رستوران ها و بارها استفاده کنند و بوفه شام ​​سنتی کنار گذاشته شده است. ایتالیا بزرگترین کارفرما در صنعت کروز اروپا است ، با 53،000 شغل و یک شغل درآمد سالانه 14.5 میلیارد یورو (17 میلیارد دلار آمریکا).

اخبار مرتبط  مدیر عامل شرکت آمریکایی چیپ ساز می گوید: "موضوعات در حال پخش هستند" برای 5G Technologies

چندین کشتی تفریحی انگلیس ، تا حدی برای جلوگیری از هزینه های بندر ، در ساحل جنوبی انگلیس لنگر انداخته اند.

تعطیلات بریتانیایی که برای “اقامت در” از دورست و دوون دیدن می کنند ، کشتی ها را در فاصله یک مایلی دریا دیده اند.

وب سایت Cruisemapper نشان می دهد ملکه الیزابت Cunard و ملکه ویکتوریا در حال حاضر در خلیج Weymouth نزدیک به P & O’s Britannia و Marella Discovery با طول 264 متر لنگر انداخته اند.

P & O’s Aurora ، همراه با سه فروند هواپیمای تفریحی عظیم در Allover of the Seas ، Anthem of the Seas و Jewel of the Seas ، در خلیج Poole لنگر انداخته می شود که به طور معمول در این زمان از سال در اطراف دریای کارائیب حرکت می کنند.

ملکه ماری 2 – متعلق به کانارد – به همراه دو کشتی P&O دیگر ، Azura و Ventura ، در کنار توربای لنگر انداخته است.

صنعت کروز نیز در ایالات متحده تعطیل شده است – با اپراتورهایی که داوطلبانه موافقت کرده اند که فعالیت خود را تا پایان ماه اکتبر متوقف کنند.

جدیدترین مطالعه تأثیرات اقتصادی CLIA اظهار داشت: 421000 شغل ایالات متحده به صنعت كروزكین بستگی دارد و هر روز تعطیلی 110 میلیون دلار برای فعالیت اقتصادی این كشور هزینه دارد.

ایالت هایی که بیشترین اعتماد را به صنعت کشتی سازی دارند ، فلوریدا ، آلاسکا ، واشنگتن و نیویورک هستند.

این صنعت ماههای دشوارتری را پیش رو دارد اما تاکنون هیچ نشانه ای از بزرگترین شرکتها – کارناوال شرکت ، RCCL رویال کارائیب ، MSC یا گروه جنتینگ – وجود ندارد.

در ماه ژوئیه کارناوال مستقر در ایالات متحده – که صاحب Cunard ، P&O و Costa Cruises نیز است – بیانیه ای صادر کرد که در آن گفته بود: “COVID-19 تأثیر قابل توجهی بر وضعیت مالی و عملکرد ما داشته است. ، که بر توانایی ما در به دست آوردن بودجه قابل قبول برای تأمین بودجه ناشی از کاهش پول نقد ناشی از عملیات تأثیر می گذارد. “