تقطیر دانمارکی “Slave Rum” را برای توهین به كسی تغییر نام می دهد

جامعه

URL کوتاه دریافت کنید

نام Slave Rum در ابتدا برای تولید آگاهی در مورد برده داری و کار اجباری توسط تولیدکننده مشروبات الکلی دانمارک به عنوان ادای احترام به بردگان کارائیب طراحی شده بود. هنوز هم مردم آنرا توهین آمیز دانستند و این شرکت را مجبور به عذرخواهی و تغییر نام کردند.

تقطیر 1423 دانمارکی مستقر در Funen ، با دریافت پیام های مهم و حتی تهدیدات ، تصمیم به تغییر نام برند رم خود ، Ron Esclavo یا Slave Rum گرفته است.

این نام از هفت سال پیش سرچشمه گرفته است ، و به عنوان ادای احترام برای کسانی که کارشان مدت طولانی است که برای تولید رم لازم بود ، نه به عنوان تمسخر.

آرزو گفت: “آرزوی ما این بود که در مورد تاریخ کمی تاریک شایع در کارائیب اطلاع رسانی کنیم. ما این کار را انجام دادیم تا در مورد تاریخ شکر و شکمبه ، که بر اساس کار برده ها ساخته شده است ، بحث و گفتگو ایجاد کنیم. “جوشوا سینگ 1423 یکی از مشترکین خود به رادیو دانمارک گفت.

امروز ، این زاویه بحث برانگیز شده است و تولیدکننده مشروبات الکلی مخلوط اظهارات عصبانی و تهدیدهای آشکار را از سراسر جهان دریافت کرده است.

جوشوا سینگ گفت: “افرادی هستند که تهدیدهای شخصی ارسال کرده اند و امیدوارند که این مشکلات هم برای شرکت ما و هم برای کارمندان ما پیش رود.”

علاوه بر تهدیدهای شخصی ، سازنده شایع رم نیز در تالارهای اینترنتی و در صفحه فیسبوک خود با انتقاد شدید روبرو شده است ، جایی که این نام “توهین به مردم سیاه پوست” خوانده شده است.

اخبار مرتبط  Biden با تعهد "خرید آمریکایی" 700 میلیارد دلاری از همه چیزهایی مانند ترامپ پیروی می کند ، اما مشخصات خاصی را ارائه می دهد

این تقطیر به استدلال ها گوش فرا داد ، اعتراف كرد كه نام بردن از این شایعه پس از برده های کارائیب و تعهد به تغییر نام پس از فروش سهام فعلی ، اشتباه بود.

ما نباید این کار را می کردیم. درباره اون هیچ شکی نیست. و اگر به عقب نگاه کنیم ، باید نام دیگری پیدا کرده باشیم ، اما شخص باید آن را در زمینه ای که در آن بوجود آمده است ببیند. جوشوا سینگ گفت: “این نام هفت سال پیش هنگامی که ما یک کار شغلی کوچک و سرگرمی بود اختراع شد.” سینگ اطمینان داد.

به گفته میرا اسکادگارد ، محقق تبعیض و نژادپرستی ساختاری در دانشگاه آلبورگ ، جامعه از تبعیض آگاه تر شده است. Skadegaard گفت: “بنابراین ، منطقی است که به این نام حمله شود زیرا مردم به طور چشمگیری آگاه هستند و احتمالاً در آینده نیز خواهند بود.”

در هفته‌های اخیر ، برندها و فرانشیزهای بی شماری تصمیم گرفتند تا محصولات خود را تغییر نام دهند و به انجمنهای استعمار ادراک شده ، ظلم یا برتری سفید بپردازند. اخیراً ، تیم NFL واشنگتن ردسکین تحت فشار قرار گرفته است تا نام خود را تغییر دهد ، که به گفته بسیاری افراد بومی آمریکایی ها توهین آمیز است. در میان دیگران ، بستنی اسکیمو اسم ، نام مشابه خود را نیز افتاد ، همانطور که پوست پوسته های نستله نیز نام برد.