تسکو از مشتریان می خواهد که از فروشگاه های خود مواد غذایی بخرند ، گفت: “آسیب پذیرترین” نیاز به خرید آنلاین

کسب و کار

URL کوتاه دریافت کنید

در طی چند هفته اول COVID-19 شیوع و هراس خریداران و سودجویان کالاهای اساسی را از قفسه ها از جمله دستمال توالت ، ضدعفونی دستی و مواد غذایی منجمد و کنسرو پاکسازی کردند.

تسکو از مشتریان خواسته است تا مواد غذایی خود را از داخل فروشگاههای خود خریداری کنند زیرا سیستم آنلاین برای مقابله با تقاضا و تحویل در اولویت برای “آسیب پذیرترین” عضو جامعه قرار دارد. زنجیره های سوپر مارکت ها در سراسر کشور شاهد افزایش فروش محصولات خاص بودند زیرا مردم مشغول خرید عمده کالاهایی بودند که از ترس از عواقب بیماری کروناویروس 2019 (COVID-19) ناشی شده اند.

تسکو در بیانیه ای گفت: “بین 85 تا 90٪ از کل مواد غذایی خریداری شده نیاز به بازدید از یک فروشگاه دارند و در اینجا تغییرات قابل توجهی در محیط فروشگاه انجام شده است تا امنیت و امنیت را برای همکاران و مشتریان به حداکثر برساند.”

سوپر مارکت اکنون می گوید ، از تاریخ 8 آوریل ، محدودیت های سه مورد برای هر مشتری در اکثر محصولات “با تثبیت سطح سهام” برداشته شده است. همچنین فروشگاه به منظور کمک به اطمینان از “غذا برای همه” ، “کلیه کافه ها ، فروشگاه های تلفن ، گوشت ، ماهی ، پیشخوان ها و کافه های سالاد” را به طور موقت بسته کرده است. آنها همچنین قدم فوق العاده ای در خواست از کارمندان دفتر خود گرفته اند که “داوطلب تغییر جهت در فروشگاه هایی که می توانند” شوند.

این تجارت می گوید بر اساس لیستی از 110،000 نام ارائه شده توسط دولت در 3 آوریل ، در اولویت قرار دادن مواد غذایی برای آسیب پذیرترین مشتریان قرار دارد.

این تجارت می گوید ، در حالی که افزایش زیادی در خرید اقلام خاص وجود داشته است ، هزینه های اضافی قابل توجهی نیز در ارتباط با شیوع COVID-19 وجود دارد. این شامل استخدام 45000 کارگر دیگر در دو هفته گذشته است که برخی از آنها مشاغل کسانی را که نمی توانند کار کنند اما هنوز دستمزد دریافت می کنند را تحت پوشش قرار می دهند.

اخبار مرتبط  سود بویینگ 2.4 میلیارد دلار در دو ماه سقوط کرد زیرا شرکت مشکوک نتایج Q2 را نشان داد ، تولید 747 را به پایان رساند

مقررات دوردست اجتماعی از دولت بدان معنی است که فروشگاه ها فقط در هر لحظه فقط تعداد محدودی مشتری در داخل مشاغل خود را مجاز می کنند. دیدن صف های اطراف گوشه از سوپر مارکت ها امری عادی نیست ، میانگین زمان انتظار در بعضی مناطق تا 20 یا 30 دقیقه طول می کشد. نتیجه این که اثر کمتری در فروش درون فروشگاهی دارد و تعداد کمتری از افراد به صورت حضوری خرید می کنند.

©
                    عکس: محمد المازی

در گوشه و کنار از یک تسکو در غرب لندن هنگام شیوع COVID-19 ، 27 مارس 2020 ، صف بکشید

این تجارت هشدار می دهد که برای استخدام کارکنان اضافی و سایر هزینه های فروشگاه مربوط به مقابله با ویروس ، یک میلیارد پوند بیشتر از هزینه های دیگر انتظار می رود.

دیو لوئیس مدیر عامل شرکت تسکو گفت: “خرید اولیه هراس فروکش کرده است و سطح خدمات به حالت عادی باز می گردد. در حال حاضر هزینه های اضافی قابل توجهی برای تغذیه کشور وجود دارد اما اینها تا حدودی با کاهش نرخ تجارت انگلیس جبران می شوند.”

دولت انگلستان در حال حاضر به عنوان بخشی از اقدامات اضطراری COVID-19 که به اتمام رسیده است ، 80٪ از دستمزد کارگران شاغل که در آن دست کم کار شده اند ، تا 2500 پوند در ماه پرداخت می کند. همچنین بسته به اندازه شرکت ، برخی از تخفیف های مالیاتی و کمک های مالی و وام نیز برای مشاغل ارائه می دهد.


پاسخی بگذارید