تانکرهای آبراه Straddle در خارج از سنگاپور به عنوان سوخت که به طور فزاینده ای در دریا متوقف می شود بیش از رکود تقاضا

گزارش های قبلی حاکی از آن است که پس از آنکه قفل های کورو ویروس پالایشگاه ها را مجبور به متوقف کردن عملیات و تقاضا برای تولید نفت خام بر روی پروتکل های معرفی شده توسط کشورها در تلاش برای کاهش سرعت گسترش این بیماری ، رکورد زیادی را برای نفت خام در تانکرها ذخیره می کرد.

به گزارش خبرورزشی ، تعداد فزاینده تانکرهای نفتی در تنگه سنگاپور در اثر افزایش بیش از حد و کاهش تقاضا برای نفت خام ناشی از بیماری همه گیر COVID-19 ، در حال احتراق است. بلومبرگ

به گفته رهول کاپور ، رئیس تحلیلی و تحقیقات کالا در IHS Markit ، تعداد تانکرهای سوخت تمیز شده در مسیر باریک ساحل سنگاپور که نزدیک به 60 است ، از 30-40 تا معمول پیش بینی شده است.

اعتقاد بر این است که برخی از کشتی ها برای ذخیره سازی سوخت مورد استفاده قرار می گیرند ، در حالی که برخی دیگر منتظر راههایی برای خریداران هستند زیرا پاندمی کروناویروس در حال انجام اقتصادها را فلج کرده و ملت ها را نسبت به مراحل قفل شدن متوقف کرده است.

تانکرهای حمل و نقل با سوخت بنزین تا جت همچنان از مراکز مهم پالایشگاه مانند کره جنوبی و چین به دلیل کاهش تقاضای داخلی و مخازن سرریز ذخیره شده در ساحل ، به سمت تنگه سنگاپور حرکت می کنند.

با این حال ، بنا به گفته كارگزاران كشتی و بازرگانان به نقل از این محل ، دولت شهر با تأخیر در تخلیه بار روبرو است كه باعث می شود کشتی ها به جای 4-5 روز معمول برای تخلیه محموله ، بیكار شوند.

فضای ذخیره سازی سریع در حال پیچیدن است

بازرگانان ، پالایشگاهها و شرکتهای زیرساختی متنوعی در تلاشند تا سوخت خود را برای جایگزینی مخازن ساحلی در میان فرابورس و ذخیره به خطوط لوله و کشتی ها ذخیره کنند.

این فروشگاه پیش از این گزارش کرده بود که افرادی که برخی از انبارهای ساحلی سنگاپور را تأمین می کردند ، به نرخ های گزاف متهم می شوند ، به این ترتیب فضای دیگر به مشتریان جدید اجاره نمی شود.

سري پاراويككاراسو ، سرپرست نفت آسيا در مشاور صنعت FGE ، گفت: “كشورهاي صادر كننده عمده سوخت با دريافت خانه براي بشكه هاي مازاد خود با مشكلات مواجه هستند.”

این کارشناس افزود: نرخ پردازش در پالایشگاه های سنگاپور در حال کاهش است و نرخ فعلی حدود 60 درصد ظرفیت پیش بینی می شود که با پایین آمدن ، تا حدود 50 درصد در سه ماهه دوم کاهش یابد.

©
                    REUTERS / نیک آکسفورد / عکس پرونده

مخازن ذخیره نفت خام از بالا در مرکز نفت کوشینگ دیده می شود که ظاهراً از فضای خارج شده و حاوی یک منبع درخشان تاریخی است که قیمت های آن چکش است ، در کوشینگ ، اوکلاهما ، 24 مارس 2016

در جای دیگر منطقه ، مخازن ذخیره سازی نسبت به هفته گذشته در هند 95 درصد کامل بود که پالایشگاه ها سوخت اضافی را در ایستگاه های پمپ و انبارها ذخیره می کنند.

اخبار مرتبط  آژانس اروپایی 737 MAX را به پرواز برگرداند زیرا بوئینگ تقریباً 1000 سفارش لغو شده را گزارش می کند - گزارش

گزینه بعدی بهترین

به گفته شرکت تحلیلی Vortexa ، استفاده مجدد از تانکرها برای ذخیره سوخت اضافی به عنوان بهترین گزینه بعدی مورد استقبال قرار گرفته است.

این شرکت می گوید که داده های آن نشان می دهد ذخیره نفت خام شناور در آسیا در حال حاضر با بالاترین سطح چهار ساله است.

از تاریخ 23 آوریل ، طبق اطلاعات سازمان اطلاعات Kpler ، افزایش ماهانه در ماه از میزان سوخت های تمیز مانند نفتا ، بنزین ، جت و دیزل که در کشتی ها ذخیره می شود ، ماهانه در ماه افزایش داشته است.

©
                    REUTERS / ژان پل Pelissier

یک نفتکش در 17 سپتامبر در لنگرگاه نفت Fos-Lavera در نزدیکی مارسی فرانسه قرار دارد

با داشتن داده هایی از جمله آب های سنگاپور و مالزی ، 6.64 میلیون بشکه در دریا دور مانده است.

تقاضای چشمگیر هر دو تانکر تمیز ، اختصاص داده شده به جابجایی فرآورده های نفتی به پایان رسیده و تانکرهای کثیف برای حمل و نقل نفت خام یا سایر روغنهای سیاه مورد استفاده قرار می گیرد ، زیرا ذخیره سازی باعث افزایش سریع نرخ حمل و نقل شده است.

یکی دیگر از گزینه های مورد استفاده در بحران فعلی ، بخار آهسته است ، هنگامی که حمل کننده ها عمداً سرعت تانکرها را برای افزایش زمان ترانزیت محموله ها کاهش می دهند.

این استراتژی به آنها امکان می دهد در حالی که منتظر مشتری هستند ، وقت بخرند و در مصرف سوخت صرفه جویی کنند.

گلوت روغن

همه گیر فعلی COVID-19 که باعث فعالیت اقتصادی و سفر به منظور خرد شدن آن شده است ، تقاضا برای نفت خام را کاهش داده و موجبات چسبندگی نفت را به وجود آورده است.

از آنجا که تولید بیش از حد باعث ایجاد بیش از حد واحدهای ذخیره سازی شده است ، برخی از کارشناسان نگران این هستند که جهان ممکن است تا ماه مه از ذخیره خارج شود.

©
                    REUTERS / گری کامرون

یک راننده کامیون تانکر سوخت پس از تحویل بنزین در Costco در بلتسویل ، مریلند ، شیلنگهای خود را ذخیره می کند

پیش از این ، در معاملات 20 آوریل ، قیمت قراردادهای نفت خام ماه مه به زیر صفر رسید و پایین ترین نرخ قیمت نفت را از سال 1946 شکست.

در تلاش برای مقابله با تولید بیش از حد و کاهش پیامدهای احتمالی بازارها ، در تاریخ 12 آوریل عربستان سعودی ، روسیه و سایر کشورهای صادر کننده نفت در اوپک + توافق کردند که تولید نفت خود را با 9.7 میلیون بشکه در روز کاهش دهند و تا ژوئن در بزرگترین تولید کاهش دهند. در تاریخ.


پاسخی بگذارید