به سلامتی COVID؟ Anheuser-Busch برای ارائه آبجو رایگان در حمایت از فشار واکسن بایدن

آمریکا

URL کوتاه دریافت کنید

https://cdn1.img.sputniknews.com/img/07e5/06/02/1083061494_429:0:2206:1000_1200x675_80_0_0_f_f2f1797e4c9e4a7b96fde291bf730dce.jpg

اسپوتنیک بین المللی

https://cdn2.img.sputniknews.com/i/logo.png

https://sputniknews.com/us/202106021083061707- cheers-to-covid-anheuser-busch-to-fefer-free-beyer-in-support-bidens-vaccine-push/

از آنجا که میزان واکسیناسیون COVID-19 در ایالات متحده کاهش یافته است ، تعدادی از شرکت های آمریکایی برای راه اندازی تعدادی از تبلیغات تبلیغاتی با کاخ سفید همکاری کرده اند. طی ماه های اخیر ، هواپیمایی آمریكا ، اوبر ، كریسپی كرمه و شاك شاك تلاش های خود را برای تشویق افراد در ایالات متحده برای دریافت واكسن COVID-19 آغاز كرده اند.

آنهوسر-بوش روز چهارشنبه اعلام کرد که اگر ایالات متحده به هدف کاخ سفید برسد که 70 درصد بزرگسالان را تا 4 ژوئیه – روز استقلال در ایالات متحده واکسینه کند ، با یک آبجو رایگان پاداش می دهد.

محصولات این شرکت آبجو مستقر در ایالات متحده تعدادی آبجو شامل Budweiser ، Michelob ، Bud Light ، Natural Light و Busch را شامل می شود.

“در آنهوسر-بوش ، ما متعهد به حمایت از بهبودی ایمن و قوی ملت خود هستیم و می توانیم دوباره در مکان ها و با افرادی که دلتنگ آنها زیاد شده ایم کنار هم باشیم. این تعهد شامل تشویق آمریکایی ها برای واکسیناسیون است ، مایکل دوکریس ، مدیر عامل شرکت آنهوسر-بوش ، در بیانیه ای گفت: “ما برای خرید آمریکایی های 21+ و یک دور آبجو وقتی به هدف کاخ سفید می رسیم هیجان زده می شوند.”

اخبار مرتبط  مدیر عامل موقت پارلر از ترامپ ، بایدن به پلت فرم گفتگو در رسانه های اجتماعی دعوت می کند

از زمان انتشار این مقاله ، سه واکسن COVID-19 برای مجوز استفاده اضطراری تأیید شده است: واکسن دو دوز Pfizer ؛ واکسن دو دوز Moderna ؛ و واکسن تک شات جانسون و جانسون.

بر اساس داده های روز چهارشنبه مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده ، بیش از 162،272،565 آمریکایی حداقل یک دوز واکسن COVID-19 دریافت کرده اند. این کل تقریباً معادل 62.9٪ از جمعیت بزرگسال در ایالات متحده است.

اگر ایالات متحده به هدف کاخ سفید برسد ، کسانی که مایل به دریافت یک آبجو رایگان ، سلستر الکلی یا حتی یک نوشیدنی غیر الکلی هستند ، لازم است به MyCooler.com/Ber مراجعه کرده و تصویری از خود بارگذاری کنند.

كمپین جدید Anheuser-Busch كمتر از دو ماه پس از اعلام پیوستن Budweiser به شورای تبلیغات و همكاری COVID برای اعلامیه خدمات عمومی آگاهی از واكسن برگزار شد.

به همین ترتیب ، یونایتد ایرلاینز از قرعه کشی های “Your Shot to Fly” خود رونمایی کرده است. Krispy Kreme در حال ارائه پیراشکی رایگان به مشتریان واکسینه شده است. Shake Shack تبلیغات ‘Get Vaxxed، Get Shack’ خود را ارائه داده است. و مک دونالد کمپین “ما این کار را می توانیم” راه اندازی کرده است.