بنا بر گزارش ها ، مایکروسافت تبلیغات در Facebook ، Instagram Worldwide را به حالت تعلیق در می آورد

کسب و کار

URL کوتاه دریافت کنید

https://cdn1.img.sputniknews.com/img/107975/22/1079752297_0:0:3072:1729_1200x675_80_0_0_f2658bc723499d3e308de463d57db254.jpg

Sputnik بین المللی

https://cdn2.img.sputniknews.com/i/logo.png

https://sputniknews.com/business/202006291079752264-microsoft-reportedly-suspends-advertising-on-facebook-instagram-worldwide/

در اوایل ماه مه ، مطابق یک نسخه از مکاتبات داخلی که توسط Axios دیده شد ، شرکت فناوری چند ملیتی تبلیغات در فیس بوک و اینستاگرام در ایالات متحده را به حالت تعلیق درآورد.

Axios روز دوشنبه با استناد به یک متن نامه مکاتبات داخلی ، گزارش داد که مایکروسافت غول فناوری تمام تبلیغات را از فیس بوک و اینستاگرام در سراسر جهان جلب کرده است و اعتراض دارد که ظاهراً تبلیغات آن در کنار “محتوای نامناسب” ظاهر شده است.

این اقدام پس از اقدام متوقف شده توسط کمپانی فناوری در ماه مه ، پس از متوقف کردن تبلیغات روی دو بستر اجتماعی در ایالات متحده انجام شد.

کریس کاپوسلا ، مدیر بازاریابی مایکروسافت در یک پست داخلی Yammer گفت: “بر اساس نگرانی هایی که در ماه مه داشتیم ، کلیه هزینه های رسانه ای در فیس بوک / اینستاگرام در ایالات متحده را به حالت تعلیق درآوردیم و متعاقباً همه هزینه های مربوط به فیس بوک / اینستاگرام را در سراسر جهان به حالت تعلیق درآوردیم.” با توجه به سایت خبری ، در پاسخ به سوال پرسنلی.

بنا بر گزارش ها ، مایکروسافت نگران است که تبلیغات آن در کنار “محتوای نامناسب” از جمله “متن نفرت ، مستهجن ، محتوای تروریستی و غیره” ظاهر شود.

کاپوسلا با بیان اینکه مایکروسافت با فیس بوک و اینستاگرام تماس گرفته است ، خاطرنشان کرد: از سرگیری فعالیت تبلیغاتی مایکروسافت در این دو بستر اجتماعی بستگی به پاسخ شرکت های رسانه های اجتماعی دارد.

COM گفت: “زمان بندی از سرگیری هزینه های رسانه ای ما به اقدامات مثبتی که انجام می دهند بستگی دارد ، اما من انتظار دارم که مکث ما تا اوت ادامه یابد.”

این مقام مسئول انكار كرد كه اقدامات اخیر مایکروسافت در نتیجه تلاش تحریم علیه فیس بوک پس از امتناع غول رسانه های اجتماعی از بررسی یک مطلب جنجالی از طرف رئیس جمهور آمریكا دونالد ترامپ در مورد تظاهرات مربوط به جورج فلوید ، ضد پلیس ، وحشیگری و ضد نژادپرستی است. در امریکا.

کاپوسلا در پست نوشت: “تجربه ما به ما می گوید که تاثیرگذارترین وسیله برای ایجاد تغییر واقعی و طولانی مدت از طریق گفتگوی مستقیم و اقدام معنی دار با شرکای رسانه ای ما ، از جمله تعلیق دلار واقعی بازاریابی است.” “ما همچنین از تجربه آموخته ایم که به مشتریان ، شرکای رسانه ما یا مایکروسافت کمک نمی کند تا استراتژی خرج رسانه ها را تبلیغ کنند ، بلکه در عوض می خواهیم مستقیماً با شرکای خود روی تغییر مثبت کار کنیم.”

در سال 2017 ، مایکروسافت نسبت به نمایش تبلیغات Google در کنار آنچه که این شرکت فناوری ویدیوهای اعتراضی می داند ، علیه YouTube YouTube اقدام کرد.

اخبار مرتبط  رسانه ها می گویند افزایش تقاضا برای کاندوم ، "محصولات خوب" جنسی که توسط مالک Durex اعلام شده است