اگر انتخابات ایالات متحده به هرج و مرج آنلاین سقوط کند ، فیس بوک آماده “محدود کردن” گردش محتوا است

آمریکا

URL کوتاه دریافت کنید

براساس گزارش روز سه شنبه فایننشال تایمز ، اگر انتخابات ریاست جمهوری 3 نوامبر آمریکا به هرج و مرج و ناآرامی منجر شود ، فیس بوک مجموعه ای از اقدامات برای “محدود کردن گردش محتوا” را انجام خواهد داد.

نیک کلگ ، نماینده سابق پارلمان انگلیس ، معاون رئیس جمهور فیس بوک در امور جهانی و مدیریت ریسک ارتباطات ، به فایننشال تایمز گفت که مدیریت ریسک یکی از مهمترین نگرانی های این شرکت در رابطه با انتخابات ریاست جمهوری آینده است.

بدون ورود به جزئیات صریح ، کلگ خاطرنشان کرد که فیس بوک ، صاحب پلت فرم رسانه های اجتماعی اینستاگرام ، برنامه های متنوعی را بر اساس ناآرامی های احتمالی یا “معضلات سیاسی” دیگر مانند شمارش آرا in حضوری در مقابل نامه الکترونیکی تنظیم کرده است. رأی گیری

فیس بوک هنوز در مورد نظرات Clegg توضیح نداده است.

©
عکس AP /

نیک کلگ ، رهبر حزب لیبرال دموکرات و همسرش میریام گونزالس دورانتس پس از رای گیری در شفیلد انگلیس ، پنجشنبه 7 مه 2015 ، در حالی که انگلیس در انتخابات عمومی به پای صندوق های رای می رود ، مرکز هال پارک را ترک می کنند.

دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریكا ، پس از انتقال توییتر به پرچم گذاری چندین توییت خود ، از جمله یكی كه حمایت خود را از تیراندازی به شهروندان آمریكایی در پاسخ به غارت در اوایل سال جاری در مینیاپولیس ، مینه سوتا ابراز داشت ، استفاده خود از سایر سیستم عامل های آنلاین – مانند یوتیوب – را افزایش داده است.

فیس بوک به دلیل کندی در عمل توسط رسانه های بزرگی مانند CNN Business مورد انتقاد قرار گرفت ، این عنوان با عنوان “مارک زاکربرگ ساکت است زیرا ترامپ از فیس بوک و اینستاگرام برای تهدید” غارت “منجر به” تیراندازی “می شود.”

همانطور که مربوط به انتخابات ریاست جمهوری آینده نوامبر است ، مدیر عامل فیس بوک مارک زاکربرگ در یک پست فیس بوک در 3 سپتامبر توضیح داد که “این انتخابات به طور معمول تجارت نخواهد شد.”

وی تصریح کرد: “این تغییرات نشان دهنده آنچه ما از کار انتخابات طی چهار سال گذشته آموخته ایم و گفتگوهایی که با کارشناسان حقوق رأی و حسابرسان حقوق مدنی داشته ایم ، است.”

یکی از این تغییرات سیاستی است که “تبلیغات سیاسی جدید در هفته قبل از انتخابات” را منع می کند.

نیویورک تایمز در آگوست با استناد به مدیر سابق فیس بوک ، الکس استاموس گزارش داد که فیس بوک ، توئیتر و یوتیوب با یک وضعیت مشترک مدیریت ریسک روبرو هستند که اگر وی مشروعیت را به شک بیندازد “مجبور خواهند شد با رئیس جمهور به عنوان یک بازیگر بد رفتار کنند” از انتخابات

استاموس ، كه هم اكنون به عنوان مدیر رصدخانه اینترنتی دانشگاه استنفورد خدمت می كند ، افزود: “ما در ایالات متحده تجربه چنین چیزی را نداریم.” Stamos بین سالهای 2015 و 2017 ، در جریان رسوایی کمبریج آنالیتیکا ، رئیس امنیت فیس بوک بود که در آن حدود 87 میلیون کاربر اطلاعات شخصی خود را جمع آوری و استفاده کردند ، بیشتر آنها بدون اطلاع یا رضایت آنها ، توسط شرکت هایی که قصد داشتند به نامزدهایی مانند ترامپ کمک کنند تا انتخابات را به نفع خود شکل دهند .