امیلی Ratajkowski نوارهای پایین به بیکینی می رود تا از خط جدید لباس شنا با برند جدید خود راک کند

کسب و کار

URL کوتاه دریافت کنید

https://cdn1.img.sputniknews.com/img/104954/99/1049549979_0:232:28151816_1200x675_80_0_0_703a7911b891184ae4d9175e77802462.jpg

Sputnik بین المللی

https://cdn2.img.sputniknews.com/i/logo.png

https://sputniknews.com/business/202005011079158151-emily-ratajkowski-strips-down-to-bikini-to-rock-her-brand-new-swimwear-line/

امیلی راتاجکوفسکی ، ستاره و بازیگر راهپیمایی لندن ، سال گذشته مارک لباس زیر را با هدف “برانگیختن احساس یک دختر با اعتماد به نفس” در مجموعه های مرتباً به روز شده خود ، راه اندازی کرد ، که بسیاری از آنها مدل های خود را برای کتابهای فصلی تهیه می کند.

Emily Ratajkowski جدیدترین مدل های لباس زیر و لباس شنا لباس مارک لباس Inamorata را برپا کرده است و تصمیم دارد در میان یک قفل جهانی ناشی از تاج ویروس ، وسایل آشکار خود را مطرح کند.

Ratajkowski ، که سال گذشته خط Inamorata لباسهای زیر زنانه ، لباس شنا و لباس های بدنسازی را راه اندازی کرد ، نوشت: سبزه داغ بخار اینستاگرام را برای تبلیغ مجموعه مش تازه به اینستاگرام کشاند و این پست را ساده تر عنوان کرد: “همهinamoratawoman جدید در دسترس است”.

در یک کلیپ ویدئویی کوتاه ، Ratajkowski قبل از نشان دادن بالای بیکینی قهوه ای ، که دارای تسمه هایی است که در اطراف شکم او قرار دارد ، کشیده می شود ، برجسته ترین زوایای خود را دراز می کند ، و با یک قسمت انتهایی محکم به رنگ نارنجی ترکیب می شود. بالاتر از همه اینها او روی پوششی کاملاً شیب خورده است.

اخبار مرتبط  بازارهای سهام بیش از ترس از موج دوم COVID-19 ، سقوط نفت به عنوان چین سنبله را در موارد ویروس رکود می کند

این اولین بار نیست که دیو مدلینگ و بازیگر خودش خط خود را تبلیغ می کند: به عنوان مثال ، او قبلاً فقط از شلوارک دوچرخه صورتی صورتی و چکمه های بلندی ران سیاه که به طور کامل ظاهر می شود ، برای معرفی دعوتانه شرکت خود در مجموعه BODY Inamorata محصور می شود. او همچنین در سال اول کتاب در مارک تجاری خود در سال 2019 ظاهر شد ، و در یک فروشگاه گوشه ای از بروکلین صرفاً سینه بند و جوراب شلواری قرار داد.

“من سعی می کردم احساس یک دختر با اعتماد به نفس را که تمام روز لباس خود را برای استحمام می پوشاند بیرون بیاورم و اینکه وقتی در ساحل نیستید ، چگونه می تواند این نگرش را ترجمه کند. از خودم پرسیدم: این احساس دقیقاً در زندگی ما در نیویورک چگونه است؟ ” او در فوریه 2019 از اولین مجموعه خود به Vogue گفت.