اتحادیه اروپا نگران خرید Fitbit برای تقویت تبلیغات هدفمند Google است

کسب و کار

URL کوتاه دریافت کنید

https://cdn1.img.sputniknews.com/img/105167/89/1051678906_0:115:3891:2303_1200x675_80_0_0_b6735480bb99178ecd780dacebd1e5db.jpg

Sputnik بین المللی

https://cdn2.img.sputniknews.com/i/logo.png

https://sputniknews.com/business/202008041080056361-eu-concerned-purchase-of-fitbit-to-fociation-boost-googles-targeted-advertising/

بروکسل (اسپوتنیک) – کمیسیون اروپا روز سه شنبه اعلام کرد که در رابطه با برنامه های گوگل برای به دست آوردن سازنده ساعت هوشمند هوشمند مستقر در کالیفرنیا ، فیتبیت ، یک کاوشگر “عمیق” را راه اندازی می کند ، در میان نگرانی ها مبنی بر اینکه این توافق باعث تقویت بیشتر مواضع غول فناوری ایالات متحده در اینترنت می شود. تبلیغات به ضرر رقابت است.

در این بیانیه مطبوعاتی آمده است: “این کمیسیون نگران این است که معامله پیشنهادی باعث افزایش موقعیت گوگل در بازارهای تبلیغاتی آنلاین با افزایش حجم داده های گسترده ای شود که گوگل می تواند برای شخصی سازی آگهی های ارائه شده و نمایش آنها از آن استفاده کند.”

اخبار مرتبط  اجباری اجباری؟ Chipmaker TSMC سفارشات جدید هواوی را در میان جنگ تجاری ایالات متحده ، 12 میلیارد دلار برنامه آرا آریزونا متوقف می کند

مارگارته وستاگر ، رئیس ضد انحصار بلوك توضیح داد كه استفاده از وسایل مجهز به مچ دست در اروپا انتظار می رود كه طی سالهای آینده به میزان قابل توجهی افزایش یابد. وی ادامه داد ، داده های جمع آوری شده توسط چنین ردیابی ها “بینش های کلیدی در مورد زندگی و وضعیت سلامتی” کاربران آنها ارائه می دهد.

به گفته کمیسر ، تحقیقات اتحادیه اروپا به دنبال این است که “کنترل Google توسط داده های جمع آوری شده از طریق دستگاه های پوشیدنی در نتیجه معامله باعث تحریف رقابت نشود.”

گوگل در ماه نوامبر اعلام کرد که سازنده ردیاب تناسب اندام را با مبلغ 2.1 میلیارد دلار خریداری می کند.