آژانس اروپایی 737 MAX را به پرواز برگرداند زیرا بوئینگ تقریباً 1000 سفارش لغو شده را گزارش می کند – گزارش

کسب و کار

URL کوتاه دریافت کنید

گزارش شده است که شرکت هوافضای آمریکا برای پیشرفت در مذاکرات بازگشت به آسمان اروپا ، علیرغم عدم اطمینان با نهادهای نظارتی ایالات متحده پس از دو تصادف مرگبار و نشت اطلاعات در مورد رفتار این شرکت ، روز جمعه فاش شد.

بلومبرگ گزارش داد ، آژانس ایمنی هواپیمایی اتحادیه اروپا (EASA) گفته است هواپیمای 737 MAX بوئینگ از نظر ایمنی کافی برای بازگشت به پرواز در فضای هوایی اتحادیه است.

عالی ترین رگولاتور هواپیمایی اروپا اضافه کرد که قبل از پیش نویس پیش نویس دستورالعمل صلاحیت هوایی تعیین شده در ماه نوامبر ، در حال بررسی پرونده های نهایی است.

پاتریک کی ، مدیر اجرایی EASA ، “تجزیه و تحلیل ما نشان می دهد که این ایمن است و سطح ایمنی کافی برای ما بالا است. آنچه با بوئینگ بحث کردیم این واقعیت است که با سنسور سوم ، می توانیم به سطح ایمنی بالاتر نیز برسیم.” به بلومبرگ گفت.

به گفته مدیر ، اگر سنسورهای مکانیکی زاویه حمله در هواپیما از کار بیفتند ، سنسور به خلبانان کمک می کند تا حرکت کنند.

این خبر در حالی منتشر می شود که علیرغم اینکه رگولاتور ایالات متحده با رسوایی های مربوط به روند صدور گواهینامه اصلی روبرو شده است ، اداره هواپیمایی فدرال نیز اقدامات مشابهی را برای تایید مجدد هواپیما انجام داده است.

مدیر FAA استیون دیكسون در اواخر سپتامبر اعلام كرد كه پیشرفتی در رفع مشكلات هواپیما حاصل شده است اما اضافه كرد كه هیچ جدول زمانی مناسبی برای پاك كردن هواپیما برای بازگشت وجود ندارد.

سفارشات لغو شده در میان زمین گیر COVID-19 ، 737 MAX

این مصاحبه در حالی صورت می گیرد که سفارشات لغو یا مختل شده برای شرکت هواپیمایی به حدود 1000 واحد رسیده است ، به دلیل بحران 737 Max و بیماری همه گیر COVID-19 هیچ فروشی در ماه سپتامبر گزارش نشده است.

983 سفارش هواپیما امسال لغو شد ، که تقریباً یک سوم فروش از دست رفته را نشان می دهد ، بر اساس داده های این شرکت که روز سه شنبه منتشر شده است.

اخبار مرتبط  Wintershall DEA تعهدات کاملاً در زمینه تأمین اعتبار Nord Stream 2 را برآورده کرده است - رئیس شرکت

بلومبرگ گزارش داد که لغوهای باقیمانده به طور بالقوه توسط استانداردهای حسابداری ایالات متحده لغو شده اند.

گزارش شده است که سردردهای بعدی پس از تحویل فقط 28 فروند هواپیما در گزارش های سه ماهه سوم ، در مقایسه با 63 دستگاه در سال 2019 ، به دلیل مشکلات تولید مداوم و نیاز به تعمیرات اضافی برای 787 دریم لاینر ، گزارش شده است.

“مدیر ارشد مالی شرکت ،” ما به همکاری نزدیک با مشتریان خود در سراسر جهان ادامه می دهیم ، درک نیازهای ناوگان کوتاه مدت و بلند مدت آنها ، همسان سازی عرضه و تقاضا در حالی که از تأثیر قابل توجهی که این همه گیر بر صنعت ما می گذارد ، استفاده می کنیم. گرگ اسمیت ، در بیانیه ای گفت.

پس از دو سانحه مرگبار هواپیما در اندونزی و اتیوپی که منجر به کشته شدن 346 نفر شد ، مشکلات زیادی برای این شرکت مستقر در شیکاگو بوجود آمد که منجر شد مقامات هواپیمایی جهانی هواپیما را از مارس سال گذشته زمین گیر کنند.

این سوانح عمدتاً به سیستم افزایش مشخصات مانور هواپیما (MCAS) مرتبط بودند ، که باعث شد دو هواپیما با وجود تلاش خلبانان برای تثبیت هواپیما ، در میان سایر نقص ها ، دماغ شوند.

به گفته مدیر اجرایی دیوید کال هون ، این شرکت دارای مشکل هوا فضا ممکن است بیش از 10 درصد از نیروی کار خود را اخراج کند. به دنبال از دست دادن درآمد بیش از 19 میلیارد دلاری هواپیمای تجاری خود ، این شرکت به فضا و دفاع روی آورده است.

تولید چندین هواپیما از جمله 737 MAX ، 777 ، 777X و 787 هواپیما قرار است در ماه های آینده کاهش یابد و برای 747 “ملکه آسمان ها” متوقف شود.